2017 m. vasario 7 d., antradienis

Pirmoji pažintis su Mixa



Labai norėjau išbandyti Mixos priemones! Tačiau, visuomet, nusipirkdavau kažką kito, o dabar galiu pasidžiaugti, jog draugė konkurse laimėjo ir man ir sau, po micelinį vandenį ir veido kremą. Kaip aš apsidžiaugiau!



Mixa micelinis vanduo, 400 ml. Visuomet maniau, kad Garnier micelinis vanduo yra nepakeičiamas, bet, matyt, klydau! Tikrai galiu patarti, kad kaip alternatyvą, galite naudoti ir Mixos micelinį vandenį, jis tiesiog puikus! Kvepia skaniai, švariai nuvalo makiažą. Žinoma, šis micelinis labiau tinka sausaodėms, tačiau man taip pat patiko, nebent pasireikš koks poveikis po ilgesnio naudojimo. Nuostabu tai, jog šis micelinis vanduo be alkoholio ir parabenų, kas yra tikrai didelis pliusas. Jaučiu, kad mano namuose gali nuo šiol karaliauti Mixa.


Maitinamasis kremas praturtintas aliejais, 50 ml. Ech, mano odai nelabai patinka tie aliejai, nes mano oda tokia mišri, sakyčiau. Pažiūrėkite, kokia graži kremo kepurėlė! Išties, galvojau, kaip tas kremas ,,nelaksto", o pabandžius, pasirodė, jog jis toks labai tirštas, tačiau ant odos pasiskirsto puikiai. Nepatiko tik tai, jog užsitepus, ant veido jaučiasi šioks toks lipnumas. 
Tai maitinamasis kremas praturtintas nakvišų aliejais ir maitinamosiomis medžiagomis. Tinka jautriai ir sausai odai. Oda kasdien tampa vis atsparesnė išorės dirgikliams (tas labai puiku). Hipoalerginis. O štai šiam veido kremui jau gali tekti konkuruoti su neseniai įsigytu Himalaya veido kremu su aloe vera! Manyčiau, laikas parodys.
Na, tikėkimės, draugausime :) O, aš dabar esu labai happy, juk visada smagu gauti dovanų! Jei susidomėjote šiomis priemonėmis, jų mačiau yra ir didžiosiose Maximose ir Eurokos, Droge. 

Mielieji mano skaitytojai, džiaugiuosi, kad užsukate, sakau Jums didelį ačiū!!! Šiandien paskutinė mano katino diena, tačiau tikiuosi dažniau parašyti, juk kaip sakoma, kuo daugiau darai, tuo daugiau padarai :) Gražios dienos!

1 komentaras: