2017 m. vasario 19 d., sekmadienis

Karl Lagerfeld for her


Norėčiau su jumis pakalbėti apie Karl Lagerfeld kvepaliukus, kurie pas mane gyvena jau pus antro mėnesio.
Man labai patinka kvepalų miniatiūros - juk tai puikus šansas išmėginti kvepalus ir pamėgti juos arba ne. Taigi, kartu su Kalėdinėmis dovanomis, gavau ir šią miniatiūrą. Tai parfumuotas vanduo. Talpa - 4,5 ml. Tiesą pasakius, man labai patinka šis mažas buteliukas. Jis ne tik atrodo prabangus, bet yra pagamintas iš storo stiklo!
Karlas Lagerfeldas pristatė kvepalus jai ir jam. Abu šie aromatai yra sukurti skleisti elegancijai ir šiuolaikiškumui.
Šie kvepalai vieni iš mano favoritų, kodėl? Visą gyvenimą mėgau saldžius kvapus arba citrusinius. Būtent šie Karl Lagerfeld kvepalai priskiriami antrąjai kategorijai - tik pauosčius galima pajausti citrinų aromatą. 

- Viršutinės natos: citrinos, persikai;
- Vidurinės natos: jostrai, magnolijos, rožės;
- Pagrindinės natos: ambra, mediena, muskusas.

Kolkas, jie man dar neatsibodo, ant odos jaučiasi prabangus kvapas. Šiuo aromatu tikrai nenusivyliau. Pabaigusi miniatiūrą netgi pasvarstysiu, gal įsigyti didesnį variantą. Be to, manau, jog šiuo aromatu labiau tinka kvėpintis vakare, kadangi kvapas ganėtinai stiprus ir sunkus.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą