2017 m. vasario 6 d., pirmadienis

Išbandyta! Sausio eksperimentai

Mielieji mano skaitytojai,truputėlį buvau pradingusi, tačiau skubu pristatyti produktus sunaudotus sausio mėnesį! O jų nei daug, nei mažai :)


1. Oriflame HOME kvapusis maišelis. Šį maišelį, atrodo, turiu kokį šimtmetį! Nes net nepamenu, kada jį gavau. Tačiau jis visada būdavo mano drabužių spintos draugas. Visuomet mėgdavau kvepiančius drabužius, o ir šis maišelis tiesiog gyvendavo kartu su mano rūbais ir skleisdavo malonų kvapą. Tačiau jau jis senokai išsigaravo, tad metas atsisveikinti...
2. Nail System nagų lakas, 163. Tai labai graži, šviesiai rožinė spalva. Tačiau jau ir šis nagų lakas pradėjo džiūti. O ir šios įmonės nagų lakai nėra labai geri...


3. Juicy Couture LA LA LA kvepalai, 30 ml. Prisiekiu, šios įmonės kvepalus verta pirkti vien dėl buteliukų! Jų dizainas tiesiog nuostabus, tad buteliuką nusprendžiau pasilikti ir laikyti jį savo spintoje, kad kvepėtų drabužiai (vietoj Oriflame maišiuko). Šiaip, pats kvapas man nebuvo numeris vienas. Kadangi aš labiau mėgstu saldžius kvapus, o šis kvapas labiau linkęs į gaivumą, tinkantis vasarai. Pagrindinės natos - mandarinai, obuoliai, raudonieji serbentai, muskusas. Kaina ~ 30 e.


4. Palmolive muilas su alyvuogėmis, 90 g. Man labai patinka Palmolive muilai - jie nesausina rankų, švelniai putoja ir kvepia labai skaniai. Labai patiko. Kaina ~ 1 e.
5. Himalaya Herbals veido kremo mėginukas su aloe vera, 6 ml. Šį mėginuką gavau prie žurnalo. O naudojau jį kasdien visą savaitę - jo tikrai buvo labai nemažai ir man jis taip patiko, kad net nusipirkau pilną pakuotę! Veidas tapo daug sveikesnis, oda visiškai nebesiriebaluoja, be to net ir dienos pabaigoje veido oda išlieka švari ir švelni. Pasirodo, tai todėl, nes kremas apsaugo odą nuo užterštumo ir sauso oro. Man labai labai patinka!


6. Clinique blakstienų tušas, 3,5 ml. Apie šį tušą jau kalbėjau, bet žinau tik vieną - labai gaila, kad jis pasiaigė!!! Tikrai tai vienas iš geresnių tušų, kuriuos buvau turėjusi! Džiaugiuosi, kad turėjau progą išbandyti!
7. Essence ,,Hello Autumn" blizgi, biri pudra, 10 g. Atėjo laikas ir su ja atsisveikinti... Dar prisimenu, kuomet nusipirkau ją, po mėnesio vis galvojau, kodėl aš ją pirkau... Man nepatiko tai, kad ji buvo blizgi, tačiau visvien naudojau paryškinti makiažui. Pati pudra buvo įvairių atspalvių, tačiau likutis sutrupėjo, tad bye bye. Daugiau nenaudočiau. Kaina ~ 2 e.


8. B. Perfect hair šampūnas, 400 ml. Prisimenu, nusipirkau šį šampūną todėl, kad jis visas buvo pilnas blizgučių! Ir buvo smagu šį šampūną vartyti ir stebėti blizgučius, tačiau, galiu sakyti, kad prašoviau. Šis šampūnas turėjo suteikti spindesio, padaryti plaukus glotnius it šilkas, suminkštinti juos, tačiau man tai buvo paprastas šampūnas be jokio poveikio... Daugiau nekartočiau. Kaina ~ 2 e. 

9. BVLGARI losjonas po skutimosi, 40 ml. Štai dar vienas sunaudotas produktas iš Bvlgari rinkinio. Šis man labai patiko, kadangi suminkštindavo odą, o ši labai skaniai kvepėdavo. Dar man labai patiko, jog ši emulsija buvo labai skysta.
10. Lacalut dantų pasta, 75 ml. Mėgstu šias dantų pastas, kadangi jos tikrai efektingos! O ši balinamoji dantų pasta labiausiai tinkanti žmonėms, geriantiems kavą, tokiems kaip aš :) Skonio iš šios pastos tikrai nesitikėkite, tačiau tai tikrai puiki dantų pasta. Kaina ~ 5 e.

Štai tiek išbandytų dalykėlių sausį. Tikiuosi, kažkas sudomino! O gal ką nors ir Jūs bandėte? Parašykite!





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą