2020 m. balandžio 15 d., trečiadienis

Ką sunaudojau per kovo mėnesį?

Šiuo, sunkesniu laikotarpiu, kuomet žmonių laisvė tapo suvaržyta, o kai kurie žmonės liko be darbo, atsirado laiko viską permąstyti, persidėlioti visas vertybes, kaip rūbus spintoje. Dažnai pagaunu save galvojant: man jau dvidešimt šešeri - ar keliauju teisinga linkme? Ar dar atvažiuos traukinys, į kurį neįlipau pirmąkart? Jei galėčiau spragtelti pirštais ir kažką pakeisti... Spragtelčiau ir būčiau žurnalistė, gyvenanti su savo šeima, kokiame nors Anglijos kaime, arba dar vienoje svajonėje - dvare. Man dvarai yra kažkoks stebuklas, kuriame aš jaučiuosi kaip iš nuostabos išsižiojęs mažas vaikas. Mano visų laikų svajonė gyventi dvare, su dideliu sodu ir gėlynais, su suoliukais, rožėmis ir tvenkiniais. Ir, žinoma, žirgynas! Štai tokia mano svajonė, mano laimės piešinys, mano miražas ir saugus prieglobstis. Dvarui reikia pinigų, tų galingų popiergalių, o tokių aš neturiu. Juk net sodo namelio neįstengiu įsigyti, kad nors truputį apgaučiau savo svajonių burbulą. Bet svajonės ir yra svajonės... Tad aš laiminga tiek, kiek galiu apie tai galvoti ir svajoti. Nuostabius dvarus apipasakoju turistams, kaip gidė, o dvarų gyvenimą, matau gražiausiose knygose. Bet apie tai - kitą kartą. Šiandien vėl suteikiu kvėpavimą mažam tinklaraščiui ir pasakoju, kokius produktus sunaudojau per kovo mėnesį. Nes laikas bėga greitai, o moterims visada rūpėjo, kas gyvena ant, kitų moterų, kosmetikos staliukų.





1. Divus almond oil skystas rankų muilas, 500 ml. Nenuostabu, kad mano vyras dabar šturmuoja parduotuves, kuomet aš būnu su vaiku. Gal savotiškai įdomiau, kai paprašau kažką nupirkti ir jis nuperka visiškai kitokių produktų. Taip buvo ir su šiuo muilu rankoms. Beje, jis man taip patiko, kad prašiau vėl pirkti tokį patį, gal tik kito kvapo įvairovei. Muilas puikus, skaniai kvepia, o ir užtenka labai ilgam. O dar koks pavadinimas! Beveik Diva! Pirktas Maximoje, bet tiesiog puikus.
2. Dove atkūriamasis plaukų šampūnas, 250 ml. Dar vienas prekybos centro produktas, bet šįkart pirktas mano, kuomet labai reikėjo šampūno. Šis kvepėjo skaniai, plaukus išplaudavo, bet tikrai nenustebino ir plaukai nebūdavo jau tokie spindintys. Tad iš visos šampūnų gausos, šio tikriausiai nebepirkčiau.Bet jeigu reikėtų apibūdinti, kaip kvepia šampūnas, tai šis turi būtent tą firminį šampūno kvapą. Mokėjau apie 3,50 eur. Pirktas Norfoje. 




3. Aura drėgnos servetėlės kūdikiams, 72 vnt. Smagu vis ir kitokius produktus pamėginti. Šios servetėlės taip pat puikiai tiko mano vaikeliui, tačiau, kaip ir pasikartoju, aš už geriausią variantą - 4-5. Favorit drėgnos kūdikių servetėlės, 2x80 vnt. Kiekis. Kaina. Kokybė. Šios labiausiai apsimoka. Puikios. Be to, kaip matote aprašau ir kūdikio naudojamas priemones, galbūt kam bus aktualu.
6. Aquadetrim vitaminas D, 10 ml. Kaina 5,02 eur. Puikus D vitaminas, tik, kad radau per pusę pigesnį, ir, atrodo, visai neblogą. Nes šis receptinis ir internetu jo negaliu nusipirkti, o ir ne visose vaistinėse yra.  Tačiau jis tikrai puikus.
7. Dermedic baby vonios emulsija, 200 ml. Neseniai atradau Dermedic ženklą, tai tikrai labai patinka šio ženklo produktai. Kadangi mūsų vaikelis jautrus nuo kūdikystės, turėjo dermatitą ir jam reikėjo priemonių su emolientais, ši vonios emulsija, kaip vonios aliejus buvo tikrai puikus, nedirgino odos. Tik, kad viskas labai išsiriebaluoja po šios emulsijos, bet jei dar reiktų tikrai kartočiau. Pirkau internetinėje eurovaistinėje.


8. Bioderma sebium gel gommant veido šveitiklis, 100 ml. Labai ilgai užteko man šios priemonės. Ją gavau dovanų nuo Biodermos. Puikus šveitiklis, kaip ir visi Bioderma produktai, puikiai valė ir šveitė odą. Bet nežinau ar kartočiau. Šveitiklių dalelės patekusios į vandenį neišsivalo, vėliau patenka į jūrą ir tada jau prasideda visos blogybės visai biologinei įvairovei. Man daugiau patinka prausikliai, tad gal liksiu prie jų. 
9. Ecodenta dantų pasta sukurta su odontologe I.Misiūniene, 100 ml. Kai pirmą kartą išsivaliau dantis su šia dantų pasta, pagavo jausmas lyg būčiau į burną įsidėjusi žvyro. Tokia šlykšti man ji buvo, bet gaila buvo išmesti, tad naudojau toliau ir po kokių penkių kartų, man ji tapo normalia  dantų pasta, visiškai nebebuvo to šlykštaus skonio. Tad ir nesupratau ar pripratau prie skonio ar kas čia buvo. Bet vyras sakė lygiai tą patį. O aš vis stebiuosi, kiek ecodenta turi dantų pastų rūšių, nes kiek naudoju visas skirtingas, tiek vėl atsiranda naujų. Šis lietuviškas ženklas tikrai stebina gerąja prasme.


10. Ceylon tea & Ylang rankų muilas, 30 gr. Tai buvo lapelio formos rankų muilas, gautas lauktuvių iš Šri Lankos. Labai patiko, tik kodėl taip greitai baigėsi? Ką supratau, kad ylang ir ceilonas puikiai dera kartu ir kvepia nuostabiai. Ačiū pusseserei už šią lauktuvę! Vis pagalvoju, kad muilas yra puiki praktiška lauktuvė ir jei pati keliaučiau ir aš kitiems atvežčiau muilo. Mmmm...
11. Dsquared2 wood kvepalų mėginys, 1 ml. Šie buvo gauti prie žurnalo, matyt, kaip ir visi mano gauti kvepalų mėginukai. Sakyčiau, tai kvepalai tinkantys tiek moterims, tiek vyrams. Man patiko, nes kvapas toks aštresnis, medienos, miško, prieskonių. Labai patiko! Kvapas suteikia drąsos.
12. Max&More lūpų balzamas su vyšniomis, 4 gr. Turbūt neįtikėtina, bet vėl pabaigiau lūpų balzamą ir... man jų liko tik du. Valio! Nebereikia rūpintis, kurį naudoti, kuris buvo senesnis ir panašiai. Šiais metais aš tiesiog juos pradėjau naudoti, nes būnu namie, o nuo sauso oro džiūsta lūpos. Kad taip gerai būtų ir su blizgiais. Šis balzamas buvo gautas lauktuvių iš Airijos, turėjau tokius du. Vienas buvo su braškėmis, kitas su vyšniomis. Patiko abu, gal tik su braškėmis buvo minkštesnis ir daugiau bespalvis. Patiko išbandyti nematytus produktus. Ačiū Ramunei!

Tai tiek buvo produktų kovo mėnesį. Visai nedaug ir nuomonė apie juos visus beveik teigiama. Laukiu kaip ir visi, kada gi pasibaigs karantinas ir galėsim be baimės išlysti į lauką ir bent jau pasikvėpinti.  O jūs nenustokite svajoti! Viskas tikrai praeis, dings stresas ir nerimas, pamažu sugrįšime į senas vėžes. Tad neleiskite blogoms mintims lysti į galvą. Patikėkit, visiškai nustojau žiūrėti žinias ir tiesiog gyvenu daug ramiau. Šiuo laikotarpiu žiniasklaida išpūsta ir tik bando sukelti paniką. Vietoj to, geriau pravėdinkim galvas!

Gabrielė

2 komentarai:

  1. Divus muilą, būtent migdolinį kurį sunaudojai ir tu, aš irgi buvau nusipirkusi - labai patiko! kvapas, nesausina rankų, ilgam užteko kaip ir sakei :) kad jis geras supratau kai parsinešiau kitą - margaritos muilą su serbentais. galvojau ir kvapas bus fainas ir viską, bet kvapas šlykšytus, o pats muilas toks kaprizingas - raudonas ir tirštas, tai mano daugartinis dispenseris vos pripumpuoja jo, o jeigu kažkur kriauklėje užtykšta, nenubėga kartu su vandeniu :D tai margaritos nekartočiau, noriu kuo greičiau išnaudoti ir įsigyti kitą (:

    aš irgi labai laukiu karantino pabaigos, jau numatau, kokios visos išlėksim į gatves atsigavę, išsiilgę vieni kitų, gražios (:

    AtsakytiPanaikinti
  2. O aš kaip tyčia vis neužtaikau nusipirkti Margaritos muilo, gal tik kokį vieną ir esu naudojusi, bet jau labai seniai... :D Dabar kaip tik naudoju Divus muilą su medum, tai kvapas ohoho koks geras, mmmm... :) O dėl karantino, turbūt visi pažvelgsime į paprasčiausius, kasdienius dalykus, kitomis akimis. Duok, Dieve, greičiau pasaulis pasveiktų! <3 :)

    AtsakytiPanaikinti