2020 m. kovo 3 d., antradienis

Pabaigti produktai Sausis-vasaris

Labas, labas, labas, mielosios. Kaip seniai aš jums rašiau! Išties paskutiniu metu pradėjau byrėti, gal užklupo pervargimas, per didelis stresas, o prie to prisidėjo ir trauma, ko pasekoje, net ir dabar rašydama jaučiu skausmą, viliuosi, greitai viskas pagerės, vėl jausiuosi labiau savimi. Gal kai visa tai susidėjo, prigeso ir noras rašyti. Bet juk ateina kartais tokie momentai, kai nesinori net pažiūrėti į kompiuterio ekraną, nesinori rašyti? Tikiuosi tas etapas pagaliau man baigsis ir užversiu jus dešimtimis receptų, apžvalgų ir, kad ir mažų, bet trumpų išvykų nuotraukomis.  Na, o dabar, tas įrašas, kurį man pačiai smalsu, karts nuo karto peržiūrėti. Taip, tai pabaigti produktai. Sausį kažkaip man nelabai kas naudojosi, turėjau vos 4 pabaigtus produktus, tad sujungiu šį kartą ir rodau dviejų mėnesių tuštučius. Tad malonaus jums skaitymo, tikiuosi, atrandate kažko naudingo tokiuose įrašuose. 


CATRICE Pure Shine lūpų balzamas su spalva. Kaip aš jį mylėjau! Veikia kaip lūpų balzamas, drėkina ir minkština lūpas, bet suteikia minimalų atspalvį ir lūpos atrodo lyg švelniai padažytos. Dievinau jį kasdienai. Švelnaus aromato, nelipnus. Puikus tiesiog! Gavau jį prieš kelis metus su žurnalu, jau nepamenu kokiu, bet bandysiu dar rasti įsigyti.


PRETTY VULGAR blakstienų tušas. O šio, kad ir kokia man graži pakuotė, nepirkčiau daugiau niekada. Džiaugiuosi, kad pirkau su nuolaida, nes kitaip butų buvę gaila tos sumos, kurią kainuoja. Pats tušas nėra blogas, ryškiai juodas, netrupa, bet šepetėlis negražiai dažo, lipina blakstienas ir nelabai patogus naudoti, nes yra išlenktas. Sunaudojau, bet nepatiko. Tik pakuotė, tai tikrai pats gražiausias iš kada nors turėtų tušų.

KIKO blakstienų tušas. Patiko, ir net labai. Iš esmės viskas, ką naudojau iš Kiko patiko ir kuo toliau, tuo labiau pradedu pamėgti šį prekės ženklą. Tušas irgi ryškiai dažė, netrupėjo, o šepetėlis puikus, visas blakstienas atskyrė, jas ilgino. Taip pat, man patinka, kad Kiko nėra brangi kosmetika, tik minusas tas, kad Lietuvoje šio prekės ženklo vis dar nėra ir priemones tenka siųstis.

KIKO akių šešėliai. Čia buvo tokia Nude spalva. Ją naudojau padengti voką, prieš dažantis akis, suteikdavo matiškumo ir sugerdavo riebalus nuo voko. Patiko, minkšti, nebyra. Kartočiau.

PRETTY VULGAR  akių pravedimas. Čia yra didžiausias nesusipratimas, ką kada nors esu turėjusi. Na nesamonė kažkokia. Į flomasterio tipo galiuką, praktiškai nepatenka dažai ir neįmanoma pravesti linijos. Tad išmetu pilną produktą, bet nedažantį. Nežinau ar pas mane brokas ar čia su visais taip.


MOLTON BROWN Orange&Bergamot, dušo želė, 50 ml. Ją gavau vienoje iš grožio dėžučių. Šiaip nieko ypatingo tiesiog įprasta dušo želė už didelę kainą. Kvapas patiko tik pradžioje, paskui kažkas man netiko ir kvapas pasidarė nemalonus. Bet naudojosi želė tai labai taupiai, pati nustebau, kaip tokio mažo buteliuko, galėjo užtekti tiek ilgam. Bet jeigu kartočiau šio gamintojo produktą, tikrai rinkčiausi kitą kvapą.

LOCCITANE kūno kremas su taukmedžių sviestu, 20 ml. Na, o šis iš advento kalendoriaus. Šiaip labai labai geras, riebus, bet susigeria greitai, o odą švelnią ir nesausėjančią išlaiko ilgiau, nei kiti naudoti kremai. Super. Kvapas malonus, švelnus. Aš išties esu neabejinga visiems Loccitane produktams,  tad nenuostabu, kad ir šis nenuvylė. Norėčiau įsigyti ir pilną pakuotę, kai susinaudos visi turimi kūno kremai.  

Sunaudojau ir du L'OCCITANE rankų kremukus. Vienas jų su Verbena, 10 ml. Šis yra mano labai mėgstamas naudoti šiltuoju metų laiku, bet pasibaigus visiems kremams, teko sunaudoti žiemą. Jis labai lengvas, atgaivinantis, bet drėkina kiek silpniau ir naudojant šį, tenka rankas patepti kremu dažniau. Bet tas kvapas, lyg gaivi citrina... Nuostabus. Rekomenduoju šį įsigyti šiltąjam sezonui.
Kitas kremukas su Taukmedžiu, 10 ml. O šis man labai patinka, nes labai riebus ir būtent toks, kokio reikia mano sausoms rankoms. Neįtikėtinai ilgai išlaiko rankas minkštutes ir sudrėkintas. Kvapas man jo iš visų kremų mažiausiai patinka, bet efektas puikus.


BIODERMA Sebium Mat Control, 30 ml. Mano mėgstamiausias veido kremas, kuris suteikia matinį efektą. Vertas kiekvieno cento, nebekalbu apie jį daugiau, nes jis kas antrame mano tuštučių įraše. Tiesiog pirkit, nepasigailėsit.

BIODERMA Hydrabio Gel - Creme, 5 ml. Kadangi mano veido oda mišri, aš visada naudoju du skirtingus kremus. Viršuje minėtą matizuojantį kremą riebiai kaktos sričiai, o sausajai sričiai, kažką iš sausos odos priežiūros priemonių. Šis mažylis man patinka, esu sunaudojus ir kelis mėginėlius, ir pilną pakuotę. Labai lengva tekstūra, drėkina, greit susigeria, o ir malonus kvapas.

LIERAC Hydragenist drėkinantis veido kremas, 15 ml. Tai buvo pirmas kartas naudojant šio gamintojo produktą, na ir nustebino. Labai patiko, kremas lengvas, greit susigeria, o efektas! Nei karto naudojant šį kremą nesusidūriau su odos tempimu ar sausėjimu, norėčiau netgi pakartoti, bet vėl gi, reikia sunaudoti pirmai tai, kas yra namuose ir laukia savo eilės. 

Na ne tiek jau daug visko, kaip už du mėnesius. Nežinau kodėl, taip ilgai nesusinaudoja kai kurios priemonės, yra daug kas, kas jau tikrai net pabodo naudoti, o dugnas vis dar nepasiektas. Tai tikiuosi dalis tų, tokių nusibodusių produktų, pagaliau pasibaigs per šį mėnesį ir galėsiu pasikeisti juos į naujus. Nes po Kalėdų tai turiu visko tiek, kad pusę metų į priekį kažin ar ką teks pirkti. Tad šiandien tiek, tikiuosi skaityti neprailgo ir iki kitų susitikimų!

JUSTINA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą