2020 m. kovo 30 d., pirmadienis

Ką sunaudojau per vasarį?

Laikai keičiasi. Keičiamės ir mes. Pasaulis pavargo nuo mūsų puikybės, didelių pilvų, gobšumo, savanaudiškumo ir beprotiško vartojimo. Todėl davė mums didelę pamoką. Ir mes bandome mokytis. Vieni, kaip visada, bus pirmūnai, o kiti tik bambantys ,,lūzeriai". Kas būsi tu? Panika didelė. Visi norime būti saugūs, bet iš tikro, visi mes norime gyventi. Laikykimės! Vienas gydytojas pasakė: ,, jei atrodo, kad saugotės gerokai per daug, vadinasi saugotės gerai". Saugokime save ir kitus. O aš nemeluosiu, mano galvoje milijonas minčių, galimybių, skaičiavimų ir planų, kaip išgyventi. Kaip nors. Kažkaip. Bet tai tik mintys. Kažkas daro didelius darbus ir sprendimus. Kažkas rizikuoja. Taip ir stovime perskirti sienos - vieni tik kalba, kiti daro. Tos mintys ir širdgėla labai vargina, ypač mane, kai aš linkusi viską išgyventi, suvokti ar įsivaizduoti... Tad noriu nukreipti mintis, nors trumpam. Ir tai, kad mano galvoje dabar tikrai ne kosmetika, bandysiu aprašyti sunaudotus produktus. Tai bus nors menkas prasiblaškymas. Ir nors įrašas vėluoja per visą mėnesį, tad, kas iškeliauja iš namų?




1. Lenor skalbinių minkštiklis, 930 ml. Man patinka Lenor minkštikliai. Skalbiniai turi turėti gerą švaros kvapą, antraip man jie nemalonūs. O kaip gera nuėjus į balkoną užuosti vėją, saulę ir švarą... Tad Lenor to kvapo tikrai prideda, o rūbų audinys tikrai tampa minkštas.
2 - 3. Balance ekologiškas universalus audinių skalbiklis, 2 vnt. 100 ml.
4-5. Balance audinių minkštiklis su medvilnės ekstraktu, 2 vnt. 100 ml. Šiuos mėginius man atidavė. Aš vis nelabai suprantu kodėl kiti žmonės nenaudoja mėginių arba paima ir išmeta. Su šiais net du kartus išploviau vaiko rūbelius. Nes Balance produkcija man yra superinė, be jokių pridėtinių chemijų, bei nesukelia jokių dirgiklių. Labai patiko, o ir minkštikliai kvepėjo labai skaniai.

6. Dove kūno losjonas su mangais, 250 ml. Jo dar yra šiek tiek likę, tačiau dėl pasibaigusio galiojimo atsisveikinu. Pats losjonas labai neblogai susigėrė, kvepėjo skaniai, bet kas mane žino, nespėju naudoti kūno kremų. Daug ką atiduodu, bet jie kaip nesibaigia, taip nesibaigia. O šis buvo laimėtas konkurse.
7. Rituals dušo putos su ryžių pienu ir vyšnių žiedais, 50 ml. Šias gavau dovanų kartu su rinkiniu. Prieš tai turėjau kito kvapo dušo putas ir man labai patiko. Rituals niekad nenuvilia, o šios ir patogios, ir skaniai kvepėjo. Tikras malonumas maudantis. Be to ir užtenka ilgam.
8. Sebamed prausiklis vaikams, mėginys, 20 ml. Kai pagimdai vaikelį, dažnai ligoninės duoda dovanų. Žinoma, mūsų rajone tai tik mėginukai ir skrajutės, kai pvz.: Kėdainiuose ar Kaune, padovanoja nuo rūbelių iki lovytės. Tačiau aš mėgstu smulkmenytes, mane džiugina viskas, o ir išvis nesitikėjau kažką gauti. Kai maudydavau vaikutį, naudojau šį prausiklį. Jis kaip dušo želė, su atitinkamai sureguliuotu ph. Tinka kūdikiams. Labai patiko, odelės nebėrė, skaniai kvepėjo, tai nusipirkau ir pilną pakuotę.


9. The ordinary veido serumas su vitaminais ir mineralais, 30 ml. Kai buvau užsisakiusi ABH šešėlių paletę iš cultbeauty.co, į krepšelį įsidėjau ir šį serumą. Apie jį buvau girdėjusi daug, bet Lietuvoje jo dar nebuvo. Ir tik po kokio mėnesio atsirado ir Douglas. Ir žinote ką? Nerealus produktas! Patempia, atgaivina odą, suteikia gyvybingumo ir spindesio. Labai labai patiko, o ir mokėjau apie 5 svarus? Be to, panašus į mano prieš tai naudotą Paese serumą, tik Paese jau brangesnis, bet abu labai mylimi.
10. A'kin rožių žiedlapių aliejus odai, mėginys, 3 ml. Šį gavau dovanų per Kalėdas nuo kolegės. Pačio produkto sudėtis tikrai labai gera, iš natūralių medžiagų. Bet jau kvapas mane taip erzino, kad jei pasitepdavau, tai užuosdavau visą dieną ir tikrai riesdavo nosį. Vis dėl to, pasistengiau greičiau sunaudoti, nors aliejukas net suteikdavo geltoną atspalvį odai. Net nenumanau, kur galima būtų įsigyti šios įmonės gaminių, nes ji australiška.


11. Green feel's atkūriamasis kondicionierius - kaukė su natūraliu kanapių sėklų aliejumi, 200 ml. Gavau šių priemonių visą rinkinį, kai užsiprenumeravau žurnalą. Šis produktas baigėsi pirmasis ir labai jau greitai. Galbūt vertėtų pilstyti į didesnes pakuotes? Pati kaukė visai nebloga, plaukai tapdavo švelnesni, tačiau nenustebino ir nesužavėjo taip, kaip mano naudojamos Garnier.
12. Maybelline fit me makiažo pagrindas. Spalva 120, 30 ml. Šis dar kadaise laimėtas konkurse, bet makiažo pagrindus naudoju rečiausiai. O šį tikrai tik keletą kartų naudojau, galiojimas jau seniai pasibaigė, tai produktas tik stovėjo. Nors man jis tikrai labai patiko, bet be jo gyventi tikrai galiu.
13. Kiko Milano lūpų dažai, 404 spalva smart. Šiuos pirkau Vokietijoje, buvo nebrangūs ir spalvytė graži. Bet galiojimas irgi baigėsi, o sunaudojau gal daugiau nei pusę. Labai patiko. Pirkčiau dar kartą. Kainavo apie 4,50 eur.


14. Aquadetrim vitaminas D, 10 ml. Vėl vaikutis išgėrė vitaminus. Patinka mums šie, todėl vis pasirodau. Kaina 5,02 eur.
15. Bioferrum geležis su vitaminu c, mėginys. Man juos davė, tai turėjau vieną pakelį ir išgėriau, kad vis tos geležies būtų daugiau.
16. Magnesium Diasporal, geriamasis magnis, 5 g. Kai sutraukia koją, išgeriu pakelį magnio. Nors reikia gerti pastoviai, vis neprisiruošiu. 


17. Bic twin lady skustukai, 5 vnt. Perku pigius, vienkartinius. Ir didelių reikalavimų jiems nekeliu.
18 - 19.  Favorit drėgnos servetėlės kūdikiams. (2×80 vnt.) Kaip visada, geriausios mums kainos ir kokybės atžvilgiu. Labai patinka, o ir nemažai prisipirkom.
20. YSL Libre kvepalų mėginys, 0,3 ml. Šiuos prie žurnalo gavau ir kaip patiko! Tokie saldūs, tikrai ne visiems patiktų, o man labai! Bet labai sunkūs, tinkantys tik vakarui. O pilno produkto buteliukas labai gražus.
21. Masažinis muilas su alyvuogių aliejumi, 100 g. Šį muilą pervežė draugė lauktuvių iš Kipro. Tiesiog wow! Jis masažinis ir grublėtas, tad tikrai masažavo rankų odą. Tik gaila, kad tie burbulai greitai susilygino ir tas malonumas gan trumpai tęsėsi. Pats muilas pagamintas iš natūralių medžiagų, su alyvuogių aliejumi. Bet smagiausia, kad pakuotė buvo su Kipro salos žemėlapiu. Labai graži, praktiška lauktuvė. 

Tai tiek buvo sunaudotų produktų per vasario mėnesį. O dabar juk baigiasi kovas, tad skubu pildyti kovo produktų įrašą. Iki susitikimo.

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą