2020 m. vasario 7 d., penktadienis

Minnie Gastel. Versace legenda

Tuoj tikrai nebespėsiu aprašinėti knygų, pagal tokį skaitymo greitį. Tačiau apie šią knygą yra būtina pakalbėti! Pavadinimas jau pats išduoda, kad knyga apie pasaulinio lygio, vieną garsiausių dizainerių Gianni Versace. Prisipažinsiu, kad visiškai nieko apie jį nežinojau. Man tai buvo tik garsus, prabangą ženklinantis vardas. Iki tol, kol perskaičiau šią knygą. 

O kai perskaičiau mane taip užklupo emocijos. Daugybė jų! Prisimenu, kaip skaičiau knygą apie Coco Chanel. Žavėjausi kiekvienu sakiniu. Taip nutiko ir su šia knyga. Turbūt skaityti apie juodai dirbantį žmogų, yra labai įdomu. Ypač, kai tas žmogus tampa mados pasaulio valdovu. Sunku net pasakyti, kaip skyrius, po skyriaus vis labiau žavėjausi šiuo žmogumi. Skaičiau, kaip jis be perstojo dirbo, skaičiau apie jo šeimą, garsiausius pasaulio modelius, meilės nuotykius, kolekcijas, jo vilas, kurios buvo restauruotos ir išpuoštos meno kūriniais. Arba apie parduotuves, kurių dydis prilygsta dešimčiai mano butų. Tikrai buvo be galo įdomu skaityti apie tokią asmenybę. Pabaiga mane iš viso sukrėtė. Aš žinojau, kaip baigėsi Gianni gyvenimas, bet, kad šitaip... Tai kažkaip savotiškai paveikė ir į Versace, po šios knygos ėmiau visai kitaip žiūrėti. Nors neturiu nei vieno rūbo, indo ar kosmetikos, pas mane namuose gyvena tik ,,Bright Crystal absolu" kvepalai. Ir man jie po šios knygos tapo visiškai ypatingais. 



Aš manau, kad kiekvienas besidomintis žymiais vardais, turėtų ir apie juos ką nors žinoti. Knyga pripildyta nuotraukų, tad skaitant viskas tik aiškiau. Ko man trūko knygoje, tai visko dar daugiau. Norėjosi skaityti dar ir dar. Manyčiau buvo galima ir įdėti tekstą iš Donatellos pusės (Gianni sesers). Po visko, dabar norėčiau savo kolekcijoje turėti knygas ir apie Dior, Armani, YSL. Nes viskas taip įdomu! Be to, perskaičius knygą, dar labiau užsinorėjau aplankyti Italiją.



Knygą vertinčiau 9/10
Leidykla: Sofoklis
Puslapių skaičius: 220

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą