2019 m. gruodžio 5 d., ketvirtadienis

LOOKFANTASTIC beauty box. Lapkritis

Sveikos mielosios, tikrai labai pavėluotai rašau šį įrašą. Tiesiog lapkritis-gruodis man tokie siaubingai užimti, kad nebeturiu laiko niekam. Net pačiai sau ar mėgstamoms veiklos. Matyt, reikia kažką keisti? Ir tikrai galvojau, kad be naujų metų nebeparašysiu nei vieno įrašo, tačiau susižeidus rankos pirštus, likau priversta pailsėti bei palikti darbus. Iš vienos pusės smagu rašyti, iš kitos - jaučiu kylančią paniką dėl darbų, kuriuos turiu padaryti, bet su sužeistais pirštais daryti labai sunku, nes vis juos užsigaunu. Tad bent šiam vienam vakarui skirsiu laiko ne tik sau, bet ir jums.
O kol atradau laiko, rodau savo mylimą Lookfantastic grožio dėžutę (kuri jums jau nebelabai ko gero aktuali, nes už keleto dienų ateis gruodžio dėžutė), kurį kas mėnesį nustebina net 6 produktais. 
Lapkričio dėžutė man pati gražiausia - ta nugesinta, rausva spalva. Na tokia ji man graži, kad susidėsiu į ją kažką ir pasidėsiu matomoje vietoje. 



Nors dėžutes išvaizda iškart mane papirko, dėžutės turinys šį mėnesį ne toks džiuginantis ir įspūdingas kaip praėjusiais mėnesiais (aišku, gal tik man, nes draugė pamačiusi šią, susigundė irgi įsigyti). Šiai dėžutei iš dešimties balų duočiau vos septintuką. Tad žvilgtelėkit, kas viduje.



ESPA kūno sviestas, 30 ml. (kaina apie 9 eur.). Kūno kremus radusi visada džiaugiuosi, kadangi  mano kūno oda sausa, vis smagu išbandyti naujus produktus. Tik gaila, kiekis mažas, tokia pakuotę sunaudosiu per kokius 4 kartus. Bet, nekantrauju išbandyti.

DR BOTANICALS maitinamasis veido kremas su kanapėmis, 30 ml. (kaina apie 13 eur.). Pagaliau produktas, kuriuo tikrai džiaugiuosi, žiemai, kai oras atšiaurus toks kremas pats tas, kadangi sudėtyje daug aliejų, bus riebokas. Džiugina, kad sudėtyje yra kanapių sėklų aliejaus, tad teikiu jam daug vilčių, nes kremai su kanapių aliejumi mano mėgstamiausi, nes veikia super gerai.



THISWORKS pagalvės purškiklis, 10 ml. (kaina, apie 9 eur.). Šis kvepia levandomis. Jis purškiamas prieš miegą ant pagalvės, turėtų atpalaiduoti, greičiau leisti užmigti ir kiečiau miegoti. Purškiklį bandžiau, nežinau kiek jis turi įtakos mano miegui, bet man patinka kvepianti pagalvė.

NUXE  universlaus aliejus, 10 ml. (kaina apie 5 eur.). Šį radusi neapsidžiaugiau, kadangi tokį didelį jau esu nusipirkusi ir naudoju. Tad nieko naujo. Aliejus tinkamas naudoti viskam - ir odai, ir plaukams kaip aliejus, ir prieš plovimą kaip kaukė. Visai fainutė, mažą pakuotė. Man patinka, kad buteliukas sunkus ir stiklinis. O apie patį aliejų ketinu papasakoti atskirame įraše.



SO ECO Konjac sponge (kaina apie 8 eur.). Kempinėlė su anglimi. Nustebino, kad ji yra drėgna, šiaip nesu didelė mėgėja veidą plauti kepinėle, bet kadangi jau turiu, teks išbandyti, gal visgi patiks?

SKIMONO rankų kaukė (kaina apie 10 eur.). Tai pirštinių tipo kaukė rankoms. Nors tokie produktai nėra labai įdomūs, visai šia esu patenkinta, nes žiemą rankos ypač sausėja, tad kai situacija bus kritinė, į pagalbą šauksiuosi šią kaukytę.


Tikiuosi gruodžio mėnesio dėžutė bus labiau stebinanti. Dėžutėse vos ne kaskart yra veido kremas/serumas, tad jau nespėju sunaudoti vieno, gaunu kitą, tad jau mielai jų nebegaučiau. Tas pats liečia kaukes. Jos, kad ir skirtingo tipo, yra kiekvienoje dėžutėje. Tad norėtųsi ko nors naujo. Būtų smagu gauti jau kokios dekoratyvinės kosmetikos ar priemonių plaukams. Tad nekantriai laukiu gruodžio dėžutės, o su jumis atsisveikinu, tikiuosi, kad patiko ir susitiksime kitame įraše!

JUSTINA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą