2019 m. gruodžio 6 d., penktadienis

Ką sunaudojau per lapkritį?

Kai visi jau puošia eglutes, man dar rankos nekyla, nes vis kyla klausimas, kur dingo ruduo? Bet lapkritis jau baigėsi, o tai reiškia, kad metas mano mėgstamiausiam įrašui, ką gi sunaudojau per lapkritį, nes visada įdomu pažiūrėti, kiek per mėnesį pribaigiu priemonių ir kokių. Džiugu, kad produktai vis keičiasi, manau, gyvename per trumpai, kad viskas būtų vienoda. Dar šį mėnesį nusprendžiau, kad bandysiu sunaudoti priemones, kurios jau ilgėliau užsistovėję (tas vadinamas "project pan"), nes yra tokių buteliukų, kurie gyvena pas mane jau ilgą laiką, o apsikrauti nesinori. Tad pažiūrėkim, ką sunaudojau, nes produktų visai nemažai, nors ir nelabai kur išeinu. 




Kai pažiūri, atrodo, visai didelė krūva. Sugalvojau, kad šį mėnesį dar padarysiu įrašą, kuriame apžvelgsiu visus metus ir suskaičiuosiu, kiek per metus sunaudojau kosmetikos, nes tokius įrašus apie sunaudotus produktus dariau kas mėnesį. Tad visai įdomu. Gal net pavyks sugrupuoti. Norėčiau, įdomumo dėlei, pažiūrėti, kiek statistiškai per metus sunaudoju pvz.: šampūnų, dušo želių ir pan. O dabar mano nuomonė apie sunaudotus produktus.




1. Ecodenta dantų pasta su fluoru, 75 ml. Dar viena pirmą kartą bandyta dantų pasta iš ecodentos. Kiek jų iš viso yra? Nes bandau ir bandau vis naujas. Net nebepamenu, kur įsigyjau šią. Pati pasta gan gaivi, labai jaučiasi mėtos. Gamintojas teigia, kad pastoje yra net 97% natūralios prigimties ingredientų. Tas man tikrai patinka, tik pakuotė sumažinto dydžio, juk nepamenu, kad ecodentos pastos būtų 75 ml. dydžio. 
2. Maybelline baby lips lūpų balzamas, pink punch. Wow! Sunku patikėti, kad jau antrą mėnesį iš eilės sunaudoju lūpų balzamą! Dažniausiai tai produktai, kurie niekuomet man nesibaigia. Bet šį kartą, kaip ir minėjau, nusprendžiau sunaudoti užsistovėjusius produktus, o šio buvo likę ne tiek ir daug. Pats balzamas gan neblogas, tik tiek, kad ryškios rožinės spalvos, tad bet kur su juo neišeisi. Bet pakuotė gan žaisminga, o pamišimas dėl baby lips jau seniai užgeso. Šį produktą buvau gavusi dovanų nuo draugės. 




3. The body shop kūno sviestas almond milk& honey, 50 ml. Kas mane pažįsta, žino, kad nelabai mėgstu kūno kremus ir sviestus. Aš jų net nespėju naudoti, nes nelabai atrandu laiko kūno tepliojimams. Visgi, tokių sviestų pas mane devynios galybės. Aš net juos dalinu pažįstamiems, nes kam man reikia 10? Šį irgi buvau gavusi dovanų, kartu su rinkiniu, o kadangi sviesto pakuotė mažytė, pasidėjau ant stalo ir prisiverčiau sunaudoti, kol nesugedo. Kvepia labai labai saldžiai ir šios linijos turėjau vos ne visus produktus, tad kvapas šiek tiek nusibodęs, bet body shop sviestai yra tikrai labai geri, o šis dar labiau patiko, nes buvo mažytis. Šiuo metu pasidėjau ant stalo didžiąją pakuotę body shop sviesto, tik kito kvapo - bandysiu įveikti.
4. Kokoso aliejus, 100 g. Seniau labai naudodavau kokosų aliejų plaukams - ištepdavau juos prieš plaunant. O pusę sunaudojus, pasidėjau šį į šaldytuvą ir ilgai ilgai nenaudojau. Vėl mano "project pan" planas - pasiėmiau, pasidėjau prie akių ir sunaudojau. Kai išsiplaudavau plaukus, jie tikrai tapdavo gražesni, ne kaip šiuo metu - gerokai apšiurę. Dabar kol kas kokosų aliejaus nepirksiu, kažkaip praėjo ta mada man. Kitos merginos ir dantis balina, ir kūną tepa kokosų aliejumi, ir į keptuvę deda, kai ką nors kepa. Nežinau... Man jis labiau kosmetinis, nei maisto gamybai. Šį pirkau Biržų arbatinėje, labai jaukioje parduotuvėlėje. 



5. Silan audinių minkštiklis, 925 ml. Kai reikėjo minkštiklio, Norfoje buvo pasirinkimas gal tik iš trijų. Tai ir pasiemiau šį, nes neva nesukelia alergijų, yra gan švelnus. Vaiko rūbelius plaunu su kitomis priemonėmis, bet ir sau norėjosi kažko švelnesnio. Rodos, esu jį kažkada naudojusi. Kvapas visai neblogas, skalbiniai irgi kvepėjo švara.





6. Namų kvapas "Tropical". Šį kvapą gavau dovanų su gimtadieniu nuo merginų. Kvapas visai švelnus, šiek tiek saldus, vaisių ir gėlių. Tik, kad kvepėjo labai labai nestipriai ir tik tada, kai apversdavau lazdeles. Diduma tiesiog išsigaravo. Tad nuomonė dviprasmiška - gerai, kad kvapas neerzino, blogai - kad vos jautėsi. Nelabai kartotinas produktas.




7. Cien vonios druska su mangais ir makadamijomis, 600 g. Vėl pykstu, kad mano vonioje visos pakuotės nuo vandens apkalkėja, baisu... Bet ši Lidl druska tikrai patiko! Su ja visi namai kvepėjo ir vanduo tapdavo šiek tiek geltonas. Pirkau Lidl ir mokėjau gal vieną eurą. Labai norėjau išbandyti Cien produkciją. Kadangi nenuvylė, kitąkart vėl prigriebsiu.
8. Rituals dušo putos, indian rose & sweet almond milk, 50 ml. Oho, kaip nerealiai kvepėjo šios dušo putos! Ar čia tas indiškos rožės kvapas? Saldus, rytietiškas, puikiai tinkantis vandens malonumams. Tikrai puikios dušo putos, nors ir įdomus dalykas, kai pripranti tik prie dušo želė. Bet labai patiko ir turiu dar vienas, tik kito kvapo. Abi gavau iš rinkinių. Šios - už pernykštę "Laimos" žurnalo prenumeratą.




9. Huggies drėgnos servetėlės, 56 vnt. Taigi vėl aš su savo servetėlėm kūdikiui. Šios man nepatiko, tokios storos, šlapios, gal ir gerai nuvalo, bet slysta per odą, kaip kliuvinėdamos. O juk norisi švelnumo.
10-11. Pampers sensitive drėgnos servetėlės, 2x80 vnt. Štai šios - mano mėgstamiausios. Labai švelnios, ne per šlapios, puikiai slysta per kūdikio odelę, būtinai kartojamos! 




12. Bubble't vonios bomba. Šią man Justina atidavė, kai gavo lookfantastic dovanų dėžutėje, bet kadangi pas ją nėra vonios, ši atkeliavo pas mane ir aš turėjau valandėlę pasilepinimui. Bomba labai kvepėjo, tokia itin saldutė, kaip koks saldainis ar zefyras. Nusimaudžius, net toks malonumas jautėsi ant odos. Pirmą kartą bandžiau šios įmonės produktą.
13. Bella vatos diskeliai, 30 vnt. Kelioninis pakelis, rastas eurovaistinės grožio dovanų dėžutėje. Man labai patinka Bella vatos diskeliai. Jie stiprūs ir švelnūs odai.
14. Spa cotton vatos diskeliai, 100 vnt. Pabandžiau ir tokius, nes radau vienintelius Norfoje. Visgi bella patinka labiau. Nors ir šie gan neblogi.
15. 7th heaven veido kaukė su braškėmis, 15 ml. Gamintojui tikrai reiktų keisti pakuotę, nes šioms gal dešimt metų, o ir kiekis nemažas, užtenka keliems kartams, tad praplėšus pakelį, vėl naudoti kitą kartą nelabai patogu, o išmesti gaila. Kaukė kreminio tipo, tad didelio efekto nepastebėjau. Pirkau Eurokos, kaina 1,49 eur.
16. Loreal revitalift veido kremo mėginys. Visai patiko, ypač kvapas. Toks prabangus, o kremas puikiai pamaitino odą.
17. Pharmaceris veido kremo mėginys su hialiuronu. Vis daugiau mano namuose atsiranda šios įmonės produktų. Bet koks geras šitas kremas! Labai lengvai įsigėrė, oda buvo tokia švelni ir atsigavusi. Jaučiu, kad reikės įsigyti pilną pakuotę. 

Tai tiek buvo šį mėnesį sunaudotų produktų. Visai nemažai. Be to pastebėjau, kad produktai greičiau naudojasi, kai pasidedu juos prie akių. Juk nesinori, kad turimos priemonės sugestų. O man kažkaip jas apmažinti sunku. Pvz.: kai pirkau eurovaistinėje, nemokamai gavau grožio dėžutę, kaip gi neimsi. Tai taip ir pasipildo mano kosmetikos krepšiukas. 
O čia jau antras įrašas, kurį rašau su planšete. Taip sutaupau daug daugiau laiko ir rašau greičiau nei su kompiuteriu. O kai namuose yra mažas gyventojas, taip daug patogiau. O koks buvo jūsų mėnuo? Kiek jūs sunaudojote produktų šį mėnesį? Bendraukime!


Gabrielė

2 komentarai:

  1. Man Cien druskos patiko, naudojau kai turejau vonią. O nerealiu Norfoje rasdavau panasaus tipo buteliuke su medumi, cukrumi, alyvuogemis, sad ��

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Butinai reikes paieskoti! Nes vien medaus kvapas skamba viliojamai! :)

      Panaikinti