2019 m. lapkričio 14 d., ketvirtadienis

Apie žurnalus ir Green feel's kanapių liniją

Esu lengvai išprotėjusi dėl žurnalų. Pas mane namuose - jų visas kalnas! Tiesiog, mėgstu juos visiškai perskaityti, o kadangi paskutinius metus teko nemažai dirbti, tai neperskaitytų žurnalų nemažai prisikaupė ir aš jų neišdalinu tol, kol neperskaitau. Taip, teisingai perskaitėte, kai žurnalą perskaitau, atiduodu tai kaimynei, tai uošvienei tai draugei... Tačiau iš visų žurnalų, esu ištikimiausia žurnalo ,,Laimė" skaitytoja. Žinoma, skaityčiau ir ,,Moterį", bet, kad du žurnalus pirkti jau brangoka, nes žurnalų kainos dabar tikrai nemažos, tai kai žurnalų prenumerata paleidžia akciją, kur gali prenumeruoti žurnalą 3 mėnesiams po 1 eur. užsiprenumeruoju ,,Moterį", o taip tai, kiekvieną mėnesį mano pašto dėžutę pasiekia žurnalas ,,Laimė". O šį rugsėjį žurnalo komanda pasiūlė akciją - prenumeruoti ,,Laimę" metams ir dovanų gauti Green feel's kosmetikos liniją su kanapėmis. Kadangi mano žurnalo prenumerata jau ėjo į pabaigą, prenumeratą atnaujinau. Ir gavau štai tokį nuostabų rinkinį. Ar gi ne puiku? Juolab, kad viskas tikrai naudojama. Kadangi visas priemones jau naudoju, skubu pasidalinti savo patirtimi.





 Iš pradžių jokio stebuklo iš lietuviškos kompanijos tikrai nesitikėjau. Nors šios įmonės produktų esu bandžiusi ir anksčiau, bet pabandžius šią liniją likau tikrai maloniai nustebinta. Priemonių kokybė tikrai nenusileidžia užsienietiškoms kompanijoms. O dabar apie kiekvieną produktą atskirai.

Rinkinyje buvo:

Plaukų šampūnas;
Plaukų kaukė;
Pėdų kremas;
Veido ir kūno kremas;
Aliejukas plaukams;

Išbandžius plaukų aliejų pagalvojau, kad visai man ši priemonė nepanaši į aliejų, o gal net daugiau į serumą (dėl spalvos ir konsistencijos), bet pati priemonė patiko, neriebaluoja plaukų, o šie tampa švelnūs ir slidūs. 

Labiausiai skeptiškai žiūrėjau į pėdų kremą. Tikrai tokio beveik nenaudoju, kažkaip, manau, reikia turėti tam laiko, o aš net kūno kartais išsitepti su kremu nespėju, nes vis skubu pas vaikelį. Tad man su tokiais kremais sunkiausiai sekasi susigyventi, tad ir kaupiasi jie pas mane. Bet kojų kremą norėjau pabandyti ir taip nustebau! Apėmė toks malonus jausmas, pėdos taip atsipalaidavo, kad aš pagalvojau, kur aš buvau anksčiau? Tikrai negalvojau, kad bus toks malonus jausmas! Pėdos tapo švelnios, sudrėkintos, net praėjo maudimas, nors dar nuo vasaros turiu keletą nuospaudų. Tad sakiau tikrai nebevengsiu pėdų kremuko. Po maudynių išsitepti tokiu - tai kaip namų spa - mažas malonumas kojytėms. 


 Iš viso rinkinio mažiausiai patiko veido kremas. Visų pirma - jo pernelyg daug. Ir dar kas įdomiausia, kad tai ir veido ir kūno kremas. Bet man į veido kremą net nepanašu. Sakyčiau, tai tiesiog kūno kremas. Užsitepus ant veido, įsigeria sunkiai, yra gan riebus, tad veidui šio kremo nenaudosiu. Kūnui - visai kas kita. Kūnui kremas labai tinkamas. 

Plaukų kauke - kondicionieriumi labiausiai džiaugiausi, kadangi maniškė kaip tik baigėsi. Green feel's garsėja savo puikiomis plaukų kaukėmis, tad ši ne išimtis. Kaukė tikrai puiki, plaukai panaudojus būna itin švelnūs. 


Labai įdomi pasirodė šampūno pakuotė - kaip kokio skysto muilo. Jeigu reikėtų kažkur vežtis, tai bijočiau, nes nelabai mėgstu tokių ,,užsirakinančių" pakuočių. Tačiau tai priemonė, kuri bus namuose ir, manau, greitai susinaudos. Šampūnas taip pat nenuvylė, puikiai išplovė plaukus, tik, žinoma, kas mėgsta skaniai kvepiančius plaukus, kanapės nebus geriausias pasirinkimas. Aplamai, visos linijos kvapas gan įdomus, juk kanapės, tai ir kvapas panašus į žolę, gaivą... Tačiau turi kažkokią priemaišą, kas padaro šį kvapą patrauklų ir produktai visumoje kvepia tikrai skaniai. Tad kanapių sėklų kvapo bijoti nereiktų.


Visas šis rinkinys kainavo 28 eurus, o kur dar metinė žurnalo ,,Laimė" prenumerata. Taigi, tikrai išlošiau ir tikrai nesigailiu, nes produktai labai teigiamai nustebino. Ir tikrai smagu gauti tokį siuntinuką, o kur dar žurnalas džiuginantis visus metus, produktų kokybė taip pat puiki, pakuotės naujo dizaino. Tikrai džiaugiuosi šia linija, o labiausiai, kaip ir minėjau, nustebino pėdų kremas. Šįkart visos pagyros jam! 

O jūs ar skaitote žurnalus? Ar prenumeruojate? Jei taip, tai kokius? Pasidalinkite komentaruose.

GABRIELĖ

2 komentarai:

  1. taip, kanapės naudingos ne tik valgyti, bet labai gerai ir išorei. esu žmonai pirkęs balzamą lūpom, tai galiu pasakyt, kad cbd kosmetika tikrai stebina poveikiu

    AtsakytiPanaikinti