2019 m. vasario 8 d., penktadienis

Pabaigti produktai. Sausis

Sveikos merginos! 
Į duris pasibeldęs peršalimas, nors ir trumpam, bet paliko mane tūnoti namuose. Atsirado šiek tiek laiko dalykams, kurių vis nespėdavau, pavyzdžiui - susitvarkyti spintai. Pagaliau! Ne tik generalinė tvarka, bet ir atsisveikinimas su rūbais, kurių nebenešioju. Negaliu patikėti, kiek daug laiko visa tai užimė. Ir kaip galiu kasdien galvoti, kaip nėra ką apsirengti, nors vos vos spintos duris galiu uždaryti? Vis dar neprisiruošiu, tokią tvarką padaryti ir kosmetikoje. Tikiuosi, tai padaryti rytoj ir galbūt parodyti ir jums, ką išmetu, ką pasilieku. 
Bet, kol dar turiu laiko skubu rašyti jums. Buvau pamiršusi kaip tai gera. Ir kaip ramina klavišų tarškėjimas. Pažadu, dabar taip ilgam nebedingsiu.
O ką papasakosiu?
Kad ir pavėluotai, bet apie sausio mėnesio tuštučius. Skaitom?



Pirmasis produktas sunaudotų sąraše, tai BIOTHERM kreminis kūno šveitiklis, 20 ml. Labai malonaus, citrusų kvapo. Kvepia lyg mandarinai sumaišyti su pienu. Grūdeliai švelnūs, tad nebraižo skaudžiai odos, o pasinaudojus priemone, oda tampa švelnesnė. Labai patiko, tačiau susinaudojo greitai, nes čia tik kelioninė versija (Douglas, 200 ml/28 eur.).

L'OCCITANE migdolų rankų kremas, 10 ml. Mano vienas mėgstamiausių kvapų šio gamintojo asortimente. Labai malonus, neerzinantis. O labiausiai vis gi man patinka pats kremas. Tikrai drėkina ir minkština rankas, šaltuoju metų laikų tikrai vertas atsidurti rankinėje. Aišku, kaina jo šiek tiek kanda (šis mažylis kainuoja 3 eur. L'occitane salonuose ), bet pasilepinti verta.

ANNAYAKE dušo gelis, 30 ml. Šį gavau šių metų Douglas advento kalendoriuje. Prausiklis ir tiek, nepastebėjau nieko ypatingo, bet  ir nieko blogo. Labai silpnai putoja, o ir kvapas nelabai malonus. Man primena tokią pigią kosmetiką ar kvepalus. Tokius ,,močiutiškus". Tad nepatiko tai (pirkti Kosmada, Inbeauty.lt 400ml/25 eur.).

DOUGLAS Essential kūno pienelis, 10 ml. Šis taip pat iš advento kalendoriaus, bet jis tokio juokingai mažo dydžio, kad neužteko pilnai išsitepti kūną vienam kartui. Kvapas malonus, patiko. O nuo losjono oda nepaliko lipni, ją suminkštino, gal ir neblogas produktas.


NYX Hot Singles akių šešėliai. Šie buvo baltos spalvos ir labai pigmentuoti. Tikrai wow. Labai patiko, dengiant nebyra, o pats šešėlis ganėtinai minkštas. Žinot, nėra tokia kreida, kaip kartais pasitaiko su šešėliais. Šiaip nesu nusivylusi šiais Hot Singles šešėliais, perku kartais tokius ir antakiams dažyti (Douglas, 3,5 eur.).

SHISEIDO Full Lash blakstienų tušas, 2 ml. O štai šis mažylis man nepatiko. Nei šepetėlis, nei dengimas. Tušas turėjo tankinti, bet man tik ilgino blakstienas ir jas lipino. Ne ne ne. Pilno dydžio nepirkčiau, tuo labiau dėl aukštos kainos - pilna pakuotės kaina apie 32 eur. Tad tikrai nevertas (Douglas).

DOUGLAS antakių šešėlių paletė. Ją sudarė dvi šešėlių spalvos, vaškas ir švytėjimo suteikianti priemonė. Taip pat į komplektuką įėjo ir mažas pincetas, kuris nelabai ko vertas. Taigi, apie pačią priemonę: antakiams naudojau tamsesnę, pilkšvesnę spalvą, labai patiko, šiek tiek buvo byrantys, ne tokie minkšti, bet mane tenkino efektas. Vaškui irgi neturiu nusiskundimų, išlaikydavo antakius formoje visą dieną. Antroji šešėlio spalva, šiek tiek šviesesnė, bet mano padažyti antakiai su jais įgavo ryžumo, tad po keleto kartų nebenaudojau. O, švytėjimo suteikianti priemonė yra nieko verta, ji labai kreidiška, kieta ir tas švytėjimas jau toks minimalus, kad net ir nenaudojau. Šiaip patiko, bet antrą kartą nepirkčiau, nes didelė dėžutė, nepatogu ją vežiotis ir yra nereikalingų priemonių. Tad vėl grįštu prie pirkimo tiesiog vienos spalvos.

COLLISTAR akių pieštukas. Labai patikęs man pieštukas, ypač juodas, labai minkštas, netepdavo vokų. Lengvai nusismailindavo. Tikrai geras. Bet aukšta kaina ir galima rasti tokią pat ir pigesnę priemonę.


ANTONIO BANDERAS Blue Seduction kvepalai, 50 ml. Ah, kaip man jie patinka! Jie tokie pigūs, bet aš taip juos myliu. Dabar, kad ir nereikia man kvepalų, nes turiu jų daug, bet vis galvoju, kad turbūt įsigysiu ir vėl. Jie stebėtinai ilgai kvepia, o pats kvapas nėra toks pigus. Jaučiu jiems nostalgiją, daug gražių akimirkų primena, tiesiog esu prie jų labai prisirišusi, tad manau, jie vėl greitai atsiras mano namuose.


BATH&BODYWORKS rankų dezinfekatorius. Kažkada labai mėgta priemonė. Ir tikras pagalbininkas kai tekdavo važinėti viešuoju transportu. Bet štai toks lašelis liko ir nebeįveikiau. O dabar jau jis išskystėjęs ir galiojimas tikrai pasibaigęs. Tad atsisveikinu. Bet labai skaniai kvepėjo, o ir rankos jausdavosi švarios, jei nebūdavo galimybės iškart nusiplauti rankas.

ESSENCE nagų lako valiklis. Užteko man jo visą amžinybę. Mėgstu šio gamintojo valiklius, jie neturi bjauraus valiklių kvapo, o laką valo puikiai. Taip pat, nėra brangus, o naudojasi ypač taupiai (Eurokos, apie 2 eur.).

GARNIER Botanic Therrapy plaukų šampūnas, 400 ml. Kaip aš jį ilgai naudojau ir kaip per tą laiką man jis nusibodo. Na tikrai, naudojau kokius 3 mėnesius ar net dar ilgiau. Čia būtų kaip ir pliusas, kad gerai putoja ir taupiai naudojasi. Bet man greit atsibosta ta pati priemonė. Kvapas malonus, plaukai nuo jo greit nesiriebaluoja, net ir be kaukės plaukai nebūna kaip šiaudai. Būtų kaip ir viskas gerai, bet man nuo jo, naudojimo pabaigoje pradėjo rastis pleiskanos. O tai nėra gerai. Tad daugiau nebepirksiu (Drogas, apie 4 eur.).

TONY&GUY sausas plaukų šampūnas, 250 ml. Dar vienas įrodymas, kad brangi priemonė ne visada gera. Jis iš vis nieko vertas. Plaukų neišvalo, o sulipina, balti milteliai neįsitrina į šaknis ir tenka eit sulipusia, pilkšva galva. Tad ne. Kiek kartų pabandžiau, tiek kartų nepatiko ir, kad ir neturėdama laiko bėgau plautis galvos. Kažkoks nesusipratimas. Tad išmetu, nors jo likę daugiau nei pusę. O šansų jam pasitaisyti suteikiau tikrai daug. Bet. Nemeskit savo pinigų ant šios priemonės.


STARSKIN lūpų kaukė. lakštinė. Kaip man ji patiko! Gaila Starskin produkcija brangi, o šios kaukės kaip ir nemačiau pirkti daugiau niekur. Bet šiuo metu kaip būtų gerai ja palepinti lūpas, nuo šalčio jos visos suplyšinėjusios ir apsilaupusios. O ši kaukė lūpas taip suminkština! Ir bent man efektas išsilaikė dar pora dienų. Tikrai labai labai. Gavau ją Douglas advento kalendoriuje, tačiau pirkti parduotuvėje, deja, nėra.

HOLLYWOOD SKIN paakių kaukė. Ši drebučių konsistencijos kaukė buvo labai graži. Su blizgučiais! O šiaip niekada nebuvau bandžiusi tokio tipo kaukių, bet labai patiko. Paakius stipriai atgaivino. Atrodė, kad bučiau gerai pailsėjusi. Tikrai puiki (Douglas, kaina 2.99 eur.).

THE BODY SHOP kaukės mėginukas. Ši irgi labai patiko, oda tapo skaistesnė ir gyvybingesnė. Kvapas ganėtinai stiprus, bet neerzino, kvepėjo gaiviai. Norėčiau nusipirkti ir pilną pakuotę.

 Tad šį kartą tiek. Tikiuosi susitiksime labai greitai. Saugokite save ir nesusirkite :)

JUSTINA






2 komentarai:

  1. Puikios nuotraukos! Aš taip pat stengsiuosi kuo greičiau išbandyti "Garnier" Botanic Theraphy šampūną. Sėkmės !
    https://letgolifesss.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū! :) Beje, šaunus tavo tinklaraštis :)

    AtsakytiPanaikinti