2019 m. vasario 10 d., sekmadienis

Mano produktų lūpoms kolekcija

Ir štai, mano mielosios, artėja Valentino diena, kurią turime švęsti ryškiomis lūpomis! Nesvarbu ar turite antrą pusę ar esate vienišos, pasidažykite lūpas taip, kad jos sakytų ,,šiandien esu nuostabi". Nes juk, mes dažnai tai pamirštame, tiesa? Ir peržvelgusi visą savo kosmetiką, pamačiau, kad visgi ne kvepalų, ne kremų ir ne prausimosi priemonių turiu daugiausiai, o pasirodo, produktų lūpoms! Tad noriu šiandien jums trumpai pristatyti, ką turiu. Iš tikrųjų, pastebėjau, kad šios priemonės labai lėtai baiginėjasi, jų užtenka gan ilgokai. Tad kviečiu apžiūrėti mano nedidelę kolekciją!


Net neįsivaizduoju, kaip tiek prisikaupė, bet tai vis kas nors padovanoja, tai pati pamatau nerealią spalvą ir nusprendžiu atsinaujinti, tai kokią priemonę gaunu prie žurnalo. Bet man labai patinka pasikuisti po lūpdažių dėžutę. Pradėkime nuo lūpų balzamų.


1 - 2.  Max&More lūpų balzamai su vyšniomis ir braškėmis. Šiuos lūpų balzamus gavau lauktuvių iš Airijos. Jie labai paprasti, bet malonūs lūpoms, lengvos tekstūros, nėra labai riebūs, tad man tikrai patinka.
3. The body shop ,,Born lippy"uogų skonio lūpų balzamas. Šį irgi gavau lauktuvių, tik iš Anglijos. Tai mano šios žiemos draugas, visada slepiasi rankinėje ir nors nelabai mėgstu su pirštu tepamų lūpų balzamų, šis visai patinka.


4. Loreal by Blake pure red. O kaip gi be raudonos spalvos? Raudona dažausi labai retomis progomis, vis įtikinėju save, kad raudona man nelabai tinka. Bet juk kiekviena moteris turi turėti nors vieną raudoną lūpdažį! Todėl, jis pas mane vienintelis.


5. MaxFactor honey lacquer regale burgundy. Šis lūpdažis, o gal lūpų lakas, yra ypatingai tamsios spalvos, tad irgi skirtas tik ypatingoms progoms. Jį man laimėjo Justina vienam konkurse. Manau, su juo galima sukurti labai stilingą įvaizdį.
6. IsaDora 01 nude attitude matiniai lūpų dažai. Šiuos lūpų dažus gavau su Douglas advento kalendoriumi, praeitais metais, tačiau vis svarstau, gal jau laikas su jais atsisveikinti, kadangi šis lūpdažis taip negražiai subėga į raukšleles, sustingsta ant lūpų kaip koks tinkas. Turbūt jau laikas sakyti sudie...
7. Bioaqua lūpų dažai. Šiuos gavau dovanų, tačiau šis lūpdažis labai barbiškai rožinis ir man ne itin tinka. 
8. Douglas lūpų pieštukas, 2 - bois de rose. Išties, labai gražiai paryškinantis lūpas pieštukas. Tik išsitraukiu jį labai retai. Ir visai be reikalo!

 9 - 10  Essence matt priemonės lūpoms. Šie matiniai lūpdažiai labai skaniai kvepia, dengiasi irgi puikiai, tik labai greitai ,,nusivalgo".
11. Essence 03 luminous rosewood. Šis lūpdažis kaip pieštukas, tačiau dar kol kas tik bandau jį prisijaukinti. Gavau jį prie žurnalo.
12. Essence 09 going steady lūpų pieštukas. Tai antras mano lūpų pieštukas, taip pat labai minkštas, patogu jį naudoti, kontūrą irgi brėžia labai gražiai.
13. Essence lūpų blizgis. Šį gavau dovanų, kai pirkau Eurokos internetinėje parduotuvėje. Man patiko įdomi pakuotė, pats blizgis man ne itin patinka.

14 - 15 Catrice lūpų blizgiai. Šiuos gavau prie žurnalų, o ir naudoju gan retai, nes jie nėra labai patogūs. 


16. Kiko Milano lūpų dažai SMART 404. Šitie vieni iš mano mylimiausių, stengiuosi jais pasidažyti vos ne kasdien. Be to labai graži spalva, tokia į rudumą. Šiuos pirkau Vokietijoje, liko visai nedaug.
17. Mac, lūpų dažai ,,Cosmo". Dar vieni mano mėgstamiausių lūpdažių, tiek spalva labai graži, tiek labai ilgai išlieka ant lūpų. Be to Mac pakuotės labai patogios. 


 18. Loreal Havana Camila Cabello lūpų blizgis. Jį gavau šiemet dovanų nuo pusseserės. Ir tiesiog wow! Mėgstamiausias blizgis šiuo metu, kadangi ir kvepia skaniai, buteliukas labai įdomus ir šepetėlis didelis didelis. 
19. Make up gallery ballet pink 2 lūpų blizgis. Dar viena lauktuvė iš Airijos. Šis blizgis taip pat labai patinka, vis svajojau apie tobulą blizgį ir šis tikrai nuostabus!

 20 - 24. Avon miniukai. Turiu kelis Avon mėginukus, tačiau jie labai išpaišę visą pakuotę. Bet kuriuo atveju, puiku išbandyti priemonę.
25. Avon posh petal lūpdažis. Tai matiniai lūpų dažai, tačiau gan per šviesūs. Kai sakiausi, žurnaliuke atrodė labai gražiai, bet ant lūpų atrodo per šviesiai. Nelabai tinka.
26. Avon true colour matiniai nude lūpų dažai. Dar vienas produktas iš Avon, kurį galiu pagirti. Labai gražiai atrodo ant lūpų. 

Tai štai ir viskas mano mielosios. Įsimesiu keletą lūpdažių į rankinę ir palinkėsiu jums geros ateinančios savaitės! Nors mano savijauta ir prasta, tikiuosi jūs jaučiatės puikiai!

Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą