2018 m. gegužės 4 d., penktadienis

Pabaigti produktai. Balandis

Sveikos merginos! Ar galite patikėti, kad liko vos mėnuo ir jau vasara? Ah. kaip kvepia po langais pražydę medžiai. Prisimenu prieš metus irgi buvo jau taip šilta, gera, ir tada BAM prisnigo ir balta buvo nebe nuo žydinčių medžių, bet nuo sniego. Pamenat? :) Tikiuosi šiais metais gamta taip nepapokštaus.

Pasisveikinus su nauju mėnesiu, atsisveikinu su krūva pabaigtų produktų. Tai ką sunaudojau? Žiūrim!


RITUALS... Cherry Blossom dušo putos, 200 ml. Ah. Labai retai būna taip, kad priemonės praustis kažkuo sužavi. Bet putos tikrai ypatingos. Pirmiausia - kvapas nerealus, šiek tiek saldus, bet švelnus. Kvepia pavasariu. Antra reikia labai mažo kiekio, nes vienu paspaudimu išspaustas lašelis delne pavirsta putų debesėliu. Tad naudojasi taupiai. Nusimaudžius odos nesausina, ji tampa švelni. O putų aromatas ant kūno išlieka ilgai! Minusas, kad jos brangios (Rituals salonose ir internetu apie 9 eur.). Bet man taip labai patiko, kad galbūt dar įsigysiu.

DOVE Derma Spa kūno losjonas, 10 ml. Na šie miniukai tai tiesiog mėginiai ir jo vieno užteko tik vienam kartui, bet kaip bebūtų man visai patiko pats losjonas. Oda minkšta, švelni, o ir kvepia skaniai.

FOREVER Aloe Ever-Shield pieštukinis dezodorantas. Apie šį esu kalbėjusi anksčiau, jis labai geras, savo darbą atlieka puikiai, kvapas pačios priemonės labai silpnas, tad neerzina. Apsaugo puikiai, o užtenka labai ilgam, netepa drabužių ir didžiausias pliusas - sudėtyje nėra nei aliuminio nei alkoholio! Tai tikrai mano pats mėgstamiausia dezodorantas (kaina apie 7 eur.).



GARNIER FRUCTIS Oil Repair 3 Butter šampūnas, 250 ml. Hm. Tai pirmas mano bandytas šios firmos šampūnas, kažkaip visada juos apeidavau. Ir gal gerai. Nes šio šampūno man patiko tik kvapas. Nuo jo man plaukai griečiau riebalavosi ir netgi atsirado pleiskanų, tad nemalonu. Įprastas šampūnas, nieko ypatingo (Eurokos, Drogas: 3,5 eur.).

MARRAKESH Endz kremas plaukų galiukams, 118 ml. Nežinau kodėl, bet su šia firma nesusidraugauju, iš bandytų keleto produktų nei vienas labai kažkaip ir nepatiko. Iš tiesų nepastebėjau jokio efekto naudojant. Patepus ant sausų plaukų vizualiai šiek tiek suteikdavo spindesio, bet daugiau nieko ypatingo. Tik kvapas nerealus, kvepia prieskoniais, saldžiai. Bet daugiau nepirksiu, tuo labiau, kad priemonė brangi (kaina apie 19 eur. Grožiodraugas.lt). Nežinau kodėl taip man gaunasi, atrodo kaip tik mano plaukams turėtų tikti Marrakesh priemonės, bet yra priešingai. Gaila.



BIODERMA Sensibio H2O micelinis valomasis vanduo, 250 ml. Apie šį kalbėta jau daug kartų, jis puikus. Mano pats mėgstamiausias micelinis vandenukas. Labai svarbu, kad valomosios priemonės nesausintų odos ir jos nedirgintų. Todėl su šiuo niekad nebūna jokių problemų. O ir makiažą nuvalo puikiai, nepalieka jokių likučių, negraužia akių. Mano kasdienis draugas (įsigyti vaistinėse, kaina apie 10 eur.)!



CLINIQUE Pep-Start paakių kremas, 7 ml. O štai šis nesužavėjo. Tikėjausi labai daug, bet nepateisino lūkesčių. Nelabai patiko ir konsistencija - kremas riebokas, sunkesnės tekstūros. O man paakiams kaip tik norisi lengvumo ir gaivumo. Drėkino gerai - taip. Bet ir pats kremas nelabai greitai įsigerdavo į odą. Paakių odos nepašviesindavo. Nežinau. Nekartočiau (Douglas, 15 ml. 30 eur.).

MAYBELLINE Anti-Age maskuoklis. Šis būtų puikus, jeigu būtų prekyboje daugiau atspalvių. Pas mane buvo šviesiausias ir vis tiek šiek tiek per tamsus, tad tekdavo pamaišyti. Bet labai maloni tekstūra, lengvai pasiskirsto, pasidengia taip, kad tampa nepastebimas ant odos. Kaip priemonė labai gera. Lengvos tekstūros, neapsunkina paakių. Tik gaila, kad mažas spalvų pasirinkimas (Drogas, Eurokos apie 10 eur.).

L'OCCITANE EN PROVENCE veido tonikas, 30 ml. Aš vis dar nesuprantu tonikų prasmės. Na nieko man jie nedaro ir jokio pokyčio naudoju ar ne. Visiškai jokio efekto. Tad pusę sunaudojau, o dar likusią priemonę išmetu, nes L'occitane priemonių trumpas galiojimo laikas ir jis jau pasibaigė  (salonuose ir internetu, kaina apie 4 eur.). 


Na ir du nagų lakai iškeliauja į šiukšlių dėžę nes abu jau senai stovi nenaudojami ir abu labai prasti.

Tai tiek tų tuštučių. Daugoka. Ir tikrai daug tokių, kurių nebekartočiau. Kažkaip kuo toliau, tuo mažiau naudojamos kosmetikos priemonių nustebina iš gerosios pusės. Tad ieškau tikrų stebuklėlių, jei tokius žinote - pasidalinkite, visada laukiu Jūsų komentaruose :) 

JUSTINA




2 komentarai:

  1. Hmm, stebuklai... Gal mes jau tiek daug išbandėme, kad niekas mūsų nebestebina? O šiaip vieną iš stebuklų galiu parekomenduoti BoHo maskuoklį, kuris yra visiškai natūralios sudėties, labai gerai užmaskuoja realiai bet ką, tepasi labai maloniai, nu žodžiu lobių lobis, tik tai kad man jo kiek mažokai indelyje už ne tokią ir mažą kainą. Bet jei reikia geros pigmentacijos, maskavimo tai šis pats tas!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už rekomendaciją! Visiškai nieko nesu bandžiusi šio gamintojo, kur galima įsigyti? :)

      Panaikinti