2017 m. lapkričio 6 d., pirmadienis

Pirkiniai namams

Sveikos merginos! Kai visos skuba į Maximos grožio mugę ir grįžta pilnais maišais kosmetikos pirkinių, aš nepraeinu pro indus, vazas, žvakes, pledukus, rėmelius ir t.t ir grįžtu su tokiais pirkiniais. Nes ypač Maximoje tikrai yra laaaaabai gražių indų ir šiaip namų dekoro elementų, o dar ir kaina visada būna labai nedidelė. Tad tie Maximos skyriai man kaip kokia silpnybė - išeinu kokių makaronų, o grįžtu su nauju puodeliu. Pasitaiko. Tad noriu parodyti kokius laimikius šį kartą joje radau!


Dubenėliai. Į šiuos varvinau seilę ilgokai.  Net nežinau, kodėl jie man taip patiko, nes nėra jau kažkokie labai išskirtiniai. Bet labai dailūs, tokie romantiški, šiek tiek primena senovinius. Na man jie labai! (Kaina ~ 3 eur/vnt.)

Ir visas kalnas žvakių! 



Šios dvi kad ir nekvepia, man labai gražios. Jums nuotraukoje gal nelabai gerai matosi, bet realybėj atrodo kaip akmuo, kristalas. Labai. Žvakių atspalviai skiriasi. Viena rusvesnė, kita pilkesnė. Tokios natūralios spalvos man labai patinka! (Kaina su akcija ~0,90 eur/vnt.).

Šios dvi kvepia ir jas įsigyjau pora savaičių anksčiau. I kvepia abi nerealiai!




Balta žvakė su juodu kaspinėliu yra stiklinėje, o kvepia stipriai ir saldžiai - vanile. Atrodo lyg viena brangesnių žvakių, nors yra pigi (su akcija 1.80 eur.).
O štai mažylė stiklainiuke, begalo miela. Ir tas užrašas ir kaspinėlis... O kvapas tai nėra toks labai stiprus, kvepia taip pat vanile, bet švelniau. (Kaina ~ 1.50 eur.).



Ir paskutinis tai pledukas. Kurį jau matėte visose foto fone. Na jau tooooooooks minkštas ir švelnus! Bus pats tas susisukti žiūrint filmą, kai bute šalta. Ir ornamentas man patinka ir spalva. O ir kaina nedidelė - vietoj 14 eur. sumokėjau tik 7 eur.!
Tai štai tokie paskutiniai mano pirkiniai, kuriais esu begalo patenkinta! 

JUSTINA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą