2017 m. lapkričio 12 d., sekmadienis

Ką sunaudojau per spalį?

Sveiki! Kaip aš pasiilgau rašymo! Kadangi per remonto darbus visai laiko rašyti neberandu, užtat ir vėluoju pasikalbėjimams apie pabaigtus produktus! Tačiau geriau vėliau nei niekada! Ir galime pažiūrėti ką naudojau spalio mėnesį! O produktų buvo tikrai nemažai! Pasitaisykite kavos šį lietingą savaitgalį ir pasikalbėkime, paplepėkime, atsipalaiduokime!


Kiek sunkoka bus aprašyti produktus, kuomet jų jau neturiu rankose, nes spėkite kas?? Mano draugas ir vėl juos išmetė! Gerai, kad spėjau nufotkint! :)



1. Amber Eukaliptas vonios druska. Šią vonios druską perku nebe pirmą kartą. Man patinka, jog tai yra nebrangus produktas. Vandenį druska šiek tiek nudažo žalsva spalva, kažkokio tai kvapo, labai ir nesijaučia, tačiau smagu kažką įsimesti į vonią. Kaina apie 1 eur.


2. Loreal micelinis vanduo. Šis micelinis vanduo yra vienintelis, kuris taip greitai baigėsi! Jo užteko tik mėnesiui, kai kitus micelinius naudoju net kelis mėnesius. Be to, stebuklingo poveikio nepajutau - paprastas makiažo valiklis. Tačiau, man labai patiko pakuotė, ji labai patogi!
3. Margarita paakių kremas. Šio kremo užteko labai ilgai paakių zonai, tačiau ar buvo kažkoks skirtumas? Nepasakyčiau. Gal tik, kad oda toje vietoje jautėsi šiek tiek žvalesnė. O kvapas man nelabai patiko, daugiau nepirkčiau. Tiesa, tokia tūtelę naudoti buvo patogu. Kaina apie 2 eur.


4. Damana prausimosi gelis/dušo želė. Šią dušo želę gavau viešbutyje, viešėdama Birštone Vytautas mineral spa. Pasirodo, ten net mėginukai prabangūs! O aš labai mėgstu kai viešbučiuose gali rasti mėginukų! Tai ši dušo želė labai skaniai kvepia - taip gaiviai gaiviai, o užtenka visai mažo lašelio ir tada gali pasinerti tarp putų! Kiek matau, tai yra prancūziška firma. Dar turiu rankų muilą ir kūno losjoną! Nekantrauju išmėginti!
5. L'occitane migdolų dušo aliejus (kelioninis dydis). Šis aliejus nerealus! Man labai patiko, kaip ir daugelis L'occitane produktų! Kvepia skaniai, putoja lengvai, atgaivina ir nuplauna odą, suteikia tokį lengvą aromatą. Nuostabus! Kaina 7 eur.


6. Batiste sausas plaukų šampūnas. Batiste plaukų šampūnai yra tikras išsigelbėjimas moterims. Man jie nepakeičiami. Tačiau šis man visai nepatiko! Plaukai tapdavo apsunkę, šiurkštūs, kažkoks nesusipratimas. Kol kas man geriausias - Batiste Marrakesh. Kaina apie 4 eur.
7. Vitaminas C, apelsinų skonio, 70 tablečių. Ko jau ko, tačiau vitamino C mums labai reikia, todėl stengiuosi jį dažnai vartoti. Šis - mano mėgstamiausias su apelsinais! Kaina apie 3 eur.


 8. Avon Alpha for her kvepalai. Apie šiuos kvepalus jau buvau kalbėjusi čia. Iš pradžių man šie kvepalai labai patiko, tačiau kai jų man liko nebedaug, jie mane pradėjo erzinti. Toks jausmas, kad pasikeitė kvapas, labiau užuodžiau spiritą nei pačius kvepalus, nors galiojimas tikrai dar nepasibaigęs. Bet visumoje, tai tikrai skanūs kvepalai. Kaina apie 17 eur.
9. Nude by Rihanna kvepalų mėginėlis. Šis mėginukas buvo priedas prie žurnalo. Iš mėginuko, man tikrai patiko šie kvepalai, nes jie tokie saldūs, o kvapas laikėsi išties labai ilgai. Norėčiau išmėginti ir pilną pakuotę.


10. Rasa rankų kremas by Agnė Kuzmickaitė. Neslėpsiu, šis kremas labai stilingas, mielas, pakuotė mažytė, tad patogu nešiotis rankinėje. Kvapas kiek įdomus, bet man patiko! Tik juokas ima, kaip buvo išpūsta reklama dėl šių kremų, kad jų yra nedaug, kad kolekcija limituota, kad juos greit išpirks ir neliks, tačiau kiek nueinu į parduotuvę, jų pilna visur - akivaizdu, kad nuslūgo ši mados banga :) Kaina 1,99 eur.
11. Ecodenta dantų pasta su spanguolių ekstraktu. Labai myliu Ecodenta produktus ir didžiuojuosi, kad tai yra lietuviškas produktas. Ecodenta dantų pastos labai tinka mano dantukams, jų nedirgina ir juos stiprina! Visada kartočiau! Kaina apie 3 eur.


12. Maybelline Colorama nagų lakas. Deja, numeriuko nebepasakysiu, tačiau tai toks labai šviesus nagų lakas, natūralaus atspalvio. Jis man tikrai patiko, naudodavau jį gana dažnai, kol šepetėlis jau nebepasiekė likučio, tad atsisveikinu.
13. Catrice maskuoklis. Taip taip taip, tai tas pats maskuoklis, kurį visos taip išgyrė ir tikrai, jis man visai patiko, gražiai užmaskuodavo bei pasidengdavo. Kaina apie 3 eur.
14. Avon lūpų balzamas pink magnolia. Šis man kažkoks nesusipratimas, kadangi buvo pirktas visai neseniai, naudojau naudojau, kol jame atsirado kažkoks šviesiai rudas taškas ir pakito kvapas. Tai ir atsisveikinu, nes bijau naudoti, net nesuprantu, kas tai per velnias! O jis buvo visai naujas. Bet nerekomenduoju! Mokėjau apie 2 eur.


Ir mėginukai!
15. Bio - oil aliejukas nuo strijų, randų ir pan. O varge jis toks skystas ir teplus, o ir kvapas lyg vaistų, tačiau, jis yra visų išgirtas ir labai geras produktas, bet aš, aišku, iš mėginuko nieko per daug negaliu spręsti. Norėčiau išbandyti visą pakuotę.
16. Rituals kūno losjonas. Šio mėginuke buvo tikrai nemažai ir jis nuostabiai kvepėjo! Aplamai Rituals produktai man labai patinka!
17. Plėšoma nagų dildė. Šią man davė Justė. Jos skirtos įsimesti į rankinę ir ekstra atveju panaudoti, jei nulūžta nagas, tačiau patikėkite, visiškas šlamštas nei dildo, nei ką. Tik toks vaikiškas daikčiukas pasižaidimams. Todėl sakau - ne!

Tai štai kiek produktų spalį sunaudojau - kaip niekada daug! Vėl prasidėjo šaltasis laikotarpis, tad labiau pradedamės rūpintis savimi ir savo oda! Gal ir Jūs ką nors išbandėte? Pasikalbėkime! Na, o mes su Justina priėmėme iššūkį! Kadangi turime nerealiai daug mėginukų, tai sugalvojome kaip juos sunaudoti - visą mėnesį naudosime po vieną mėginuką! Taigi visą lapkritį, kasdien po bet kokį mėginį! Mėnesio gale padarysime įrašą ir pamatysite kaip mums sekėsi, kadangi norisi apsivalyti ir sumažinti mėginių sankaupas! Ką manote? :)
Gražios likusios dienos, mielosios!

GABRIELĖ 








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą