2017 m. sausio 2 d., pirmadienis

IŠBANDYTA! Ką sunaudojau šį nežiemišką gruodį?

Na, kosmetikos maniakės, šis įrašas kaip tik jums! Tik pažiūrėkite, ką pavyko sunaudoti gruodžio mėnesį! Keisčiausia, jog turbūt pirmą kartą produktų tiek nemažai! Pradedam!



1. BVLGRI kvepaliukai, 5 ml. wow! Po tiek daug laiko sunaudojau kvepaliukus ir tai pačius mažiausius :D Na, bet iš tiesų, man buvo sudėtinga jais kvėpintis, kadangi man visiškai pradėjo nebepatikti jų kvapas. Tiesą pasakius, pirkau juos kartu su tokiu rinkinuku, kuriame dar yra kūno losjonas ir kremas po skutimosi. Kvapas toks saldus, bet ir aštrus, taip, kad gerokai riečiantis nosį. Todėl aš jais nusivyliau ir kvėpintis jais tikrai nebenorėčiau.
2. NYX mega lip gloss. Kaip man patiko šis lūpų blizgis! Jo kvapas tikrai nerealus! Šis blizgis ne tik labai skaniai kvepia, bet ir nuostabiai tepasi ant lūpų. Kadangi lipduką nuo blizgio kažkur pamečiau, tai spalvą apibūdinčiau tiesiog, kaip koralinę. Pirkau Douglas'e. 
3. Essence maskuoklis 03 soft nude. Tai turbūt pats prasčiausias maskuoklis, kokį teko bandyti! Jis absoliučiai nieko nemaskuoja ir dar sausina odą. Vis dėl to, visvien sunaudojau. Tačiau daugiau tikrai nepirksiu :) Kaina apie 2 e.



4. Avon sences LAGOON muilas, 250 ml. Labai džiaugiuosi kokybiška Avon kosmetika, o šis muilas buvo vienas iš naujų atradimų. Verdiktas toks - puikiai putoja, kvepia skaniai, stilingai atrodo, ko daugiau ir bereikia? Kvapas toks gaivus lyg iš tikrųjų būčiau prie vandenyno! Kaina apie 2 e.
5. Grace Cole rankų kremas, 50 ml. Šis rankų kremas man labai patiko! Jis taip lengvai įsigeria ir yra toks skystas! Man toks kremas netgi labiau priimtinas, negu riebus kremas. O šis puikiai maitino odą, o ir levandų kvapas neerzinantis. Šį rankų kremą gavau dovanų.
6. Vintage & Co rankų kremas, 30 ml. Dar taip nėra buvę, kad du, vienodos paskirties produktus sunaudočiau tą patį mėnesį! Šį kremą aš laimėjau (dėžutė ,,Su meile"). Kaip ir minėjau, man labai patiko jo kvapas (lyg svarainių). Pats kremas gana riebokas, jau reikėdavo daug įtrinti, tačiau man labai patiko, o kur pirkti tokio ir nemačiau.


7. Naturaphy skin care vonios putos su alyvuogių ekstraktu, 1 l. O! Šios putos puikios! Kodėl? Nes jos itin pigios ir kiekis nemažas, tad užteko šių putų gana ilgam. Kvapas tikrai neblogas, putojo gausiai. Tikrai kokybiškas, lenkiškas produktas, o ir kaina apie 1 e.
8. The body shop kokosinis kūno pienelis, 60 ml. Šį kūno pienelį taip pat buvau gavusi dovanų. Man kokosų kvapas nepakartojamas ir niekad neatsibostantis! Mmm. Pats pienelis labai skystas, tačiau puikiai įsigeria, oda maloniai lvepia, yra sudrėkinta. Tikrai šaunus produktas!


9. Babuska Agafija plaukų kaukė, 300 ml. Mėgstu šios firmos plaukų kaukes dėl kainos ir kokybės. Mano plaukams šios firmos chemija tikrai tinka :D Ši kaukė, buvo tokio įdomaus kvapo, lyg kokių vaistų ir nenuostabu, nes kaukė su varnalėšų aliejumi, avižų sėlenomis ir beržų sultimis. Po kaukių, abskritai mano plaukai tampa tokie sveiki, purūs, švelnūs ir žvilgantys. Tad ši kaukė ne išimtis. Kaina apie 2 eur.
10. Signal dantų pasta, 100 ml. Štai ši dantų pasta yra viena prasčiausių mano turėtų. Na tikrai, labai prasta! Jokios gaivos, jokio poveikio. Išsivalai ir lyg būtum nevaliusi. Tikrai labai nepatiko! Kaina apie 1,5 e. 
11. Velym dantų kremas, 5 ml. O štai šis dantų kremas man labai patiko! Iškart jautėsi gaiva ir dantys likdavo baltesni ir švaresni. Šio produkto dar nebuvau mačiusi, bet mėginuką išbandyti patiko! 


Taip pat atsisveikinu su makiažo kempinėle, nes ji jau labai susidėvėjo ir su loccitane nagų dilde. Dar naudojau japonišką veido kaukę, apie kurią jau kalbėjau. Įspūdis tikrai neblogas! Dar naudojau Vichy veido kremą, o man jie visad labai patinka. Na ir žinoma, Mollers žuvų taukai - kurių pakelis buvo prie žurnalo. Pakelyje buvo 14 tablečių, tad tikrai labai pasisekė - perki žurnalą, o ir vitaminai priedo.  Tai tiek užbaigtų produktų! Jei kas, klauskite! Iki kito karto :)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą