2017 m. kovo 5 d., sekmadienis

Išbandyta!

Visos šios dienos man skrieja kaip vėjas... O jau ir pavasaris mūsų kalendoriuje, tik aš neskubu dar aprašyti savo vasario mėnesio chemijos. Tad šiaip ne taip prisiruošusi, skubu pasidalinti savo nuomone apie tai, ką naudojau vasarį.

O šį mėnesį sunaudojau nemažai didelio dydžio pakuočių.
1. Avon drėkinamasis akių makiažo valiklis, 150 ml. Oho, tai pirmas Avon gaminys, kuris man nepatiko ir kurį labiau naudojau tik tam, kad sunaudočiau. Jei atvirai, man nepatiko todėl, kad nusivalius veidą ir akis, ant mano odos vis vien jausdavosi nešvarumai, ilgiau panaudojus pastebėju, kad atsirado spuogelių. Aplamai, manau geriausias variantas nusivalyti makiažui yra micelinis vanduo. Pirkau už 1.99 e.
2. Maybelline BB kremas, riebiai odai, 30 ml. Šitą BB, naudojau ilgiausiai savo gyvenime. Aplamai nesuprantu, kaip jis taip nesibaigdavo... Na, žinoma, naudodavau jį vietoj maskuoklio, bet vis tiek, nemanau, kad šis BB kažkoks stebuklas. Ypatingo maskavimo ar apsaugos nebuvo. Paprastas BB kremas ir tiek. Nemanau, kad daugiau naudosiu. Kaina apie 4 e.
3. Essence rankų kremas, 75 ml. Šis rankų kremas - vaisių aromato, tačiau taip pat nebuvo ypatingas. Džiaugiausi vien tuo, kad jį man laimėjo draugė (matot, kaip reikia pragyventi) :D Šis kremas, atseit, turėtų apsaugoti 24 h, tačiau tepdavau jį kas valandą. Essence šįkart manęs tikrai nenustebino. O dėl papildomų aliejų/ kokosų sviesto rankos būdavo apyriebės. Žinoma, esant dideliam šalčiui naudoti buvo naudinga. Bet kuriuo atveju, graži mintis ant pakuotės.
4. Lacalut vazelinas, 4,8 g. Šį vazeliną gavau pirkdama dantų pastą Lacalut. Ir tai yra pats prasčiausias kada turėtas vazelinas. Riebus, be skonio, be išvaizdos. Nežinau, tiesiog nepatiko. 
5. Cleanic vatos diskeliai, 80 vnt. O šitie diskeliai vieni iš geresnių - rekomenduoju! Nei plyšta nei veliasi. Mokėjau apie 1 e.


6. Prosalon sausų plaukų tonikas, 200 g. Prisipažinsiu, jo užteko labai ilgam, o pasipurškus, plaukai maloniai kvepėdavo. Pastebėjau, kad šis purškiklis pagerindavo plaukų šukavimą, nes mano plaukai linkę veltis. Tačiau, didelio įspūdžio man jis nepaliko. Mokėjau 2.49 e.
7. Loreal Elvital šampūnas sausiems, šiurkštiems plaukams, 250 ml. Kažkada žiūrėdama Chanelettes video, pastebėjau, kaip ji gyrė šį šampūną. Tad nusprendžiau patikrinti ar jis tikrai toks nuostabus. Ir patikėkit manim, tai tiesa! Prabangus kvapas, plaukų žvilgesys, o ir neapsakomas plaukų švelnumas! Tikrai šis šampūnas su 6 gėlių aliejais pamaitina plaukus nuo šaknų iki galiukų. Labai patiko. Kaina apie 3,5 e.
8. Avon plaukų kaukė su penkių aliejų kompleksu, 150 ml. Wow! Ši plaukų kaukė nuostabi! Kvapas toks, lyg saldainių - norisi suvalgyti! Pati kaukė puikiai pamaitina plaukus. Mano plaukai tapdavo švelnūs ir skaniai kvepėdavo. Vienintelis minusas, kad jos nedaug ir kaukė greitai baigėsi. Kaina apie 3 e.

9. Bodycare Deli dušo žėlė su mėlynėm ir baltąja arbata, 500 ml. Prisimenu, kaip pirkau šią dušo žėlę - tas kvapas tiesiog užbūrė. Pats skystis mėlynos spalvos, kas šiek tiek keista. Tačiau man labai patiko pati dušo žėlė ir užteko ilgam ilgam. Kaina apie 6 e. 
10. Avon vonios putos su rožių ekstraktu, 500 ml. Jei norite rožyno savo namuose, jums puikiai tiks šios vonios putos. Mmmm, vien kvapas atpalaiduoja. O Avon vonios putas aš visuomet girsiu, man jos nepakeičiamos! Kaina apie 3 e. 
Štai tiek produktų sunaudojau vasario mėnesį. Kaip matote gana nemažai per tokį trumpą mėnesį. Tačiau produktų pakuotės irgi nemažos. Gal ką teko naudoti? Gal kuo susidomėjote? O kol kas gero vakaro ir darbingos artėjančios savaitės. Na, o aš, bandysiu neapleisti savo tinklaraščio. Bučkis!


2 komentarai: