2016 m. rugsėjo 16 d., penktadienis

Savaitėlės paštas

Štai ir aš, norėčiau su jumis pasidalinti savo savaitės turtais. Net nepastebėjau kaip greitai prabėgo ši savaitė. Man lyg koks vėjo gūsis. O pašto dėžutė šią savaitę tikrai labai džiaugėsi. Vieną iš savo laimėjimų, aš jau jums parodžiau - dėžutę ,,Su meile", o dabar norėčiau parodyti kas dar aplankė mane :) 


Pirmiausia, norėčiau jums parodyti savo patį pigiausią Aliexpress pirkinį. 


Man labai patinka mėnulio simbolika, o kai pamačiau tokį pakabuką, tai išvis apsidžiaugiau! Jis tikrai nėra sidabrinis, tačiau man labai patiko tas mėnuliukas ir toks slidus skrituliukas vaizduojantis kosmosą. Pasisekė tai, jog pirkau su kuponu ir sumokėjau 13 centų!!!!! Įsivaizduojate?? Tai pats pigiausias mano pirkinys iš kiniečių. Nuorodą įkeliu čia. Net ir dabar jis labai nebrangus. Tikrai pasipuošiu, o gal net užsisakysiu dar.

Taip pat gavau nuostabų atviruką nuo pusseserės iš saulėtosios Australijos.


Ačiū labai! Dievinu atvirukus su šiltais linkėjimais! O tie kengūriukai! <3 Labai gera, kuomet artimieji nepamiršta...

Na ir paskutinis dalykas, tai mano laimėtas prizas nuo pačios Gabrielės Gzimailaitės. Jos instagram :)
Vieną dieną pamačiau jos instagram paskyroje konkursą ir nusprendžiau sudalyvauti. (Kas nežino, ka yra Gabrielė, tai ji labai populiari mados blogerė iš Lietuvos, tačiau šiuo metu gyvenanti užsienyje). Taigi sudalyvavau, o kai pamačiau, kad laimėjau, negalėjau patikėti! Prizas: Dermalogica firmos aliejukas. Jis kainuoja netgi 62 svarus! Šis aliejukas sustiprina odos natūralią apsaugą, drėkina, apsaugo nuo aplinkos veiksnių. O kvapas, kaip saldainių!!! <3 Ačiū labai Gabrielei už laimėtą prizą!





Taigi, dar tikrai niekad neturėjau tokio brangaus aliejukio, tad nekantrauju išbandyti!! Buvo pateikta net instrukcija :) Labai labai ačiū!







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą