2016 m. rugsėjo 5 d., pirmadienis

Plaukų priežiūra su Loreal

Visi žinome, kad rudenį ypatingai reikia rūpintis savo plaukais. Turbūt viena didžiausių problemų, šį metų sezoną - slenkantys plaukai. Todėl nusprendžiau išbandyti Loreal Elvital Total Repair 5 priemones. 


Esmė, kad pastebėjau, jog plaukai tikrai tapo ne tokie švelnūs, šiurkštūs, o šukuojant smarkiai lūžinėjo galiukai ir išslinkdavo tikrai nemažai plaukų, tad man reikėjo priemonių, kurios sustiprintų plauką visapusiškai. Ir man labai pasisekė, nes užmačiau Norfoje 40 proc. akciją šiems gaminiams, o dar, atsimenu, esu naudojusi šios linijos kremą plaukams, kuris man labai labai patiko, tad būtinai įsidėjau į krepšelį šampūną ir balzamą plaukams. 
Kalbant apie kvapą, ši linija turi tokį išskirtinį aromatą, kurį atpažinčiau bet kur. Kvapas, bent jau man tai labai labai patinka. Be to, ši linija yra penki viename! Nes šampūnas bei balzamas atkuria plauko struktūrą, suteikia atsparumo nuo aplinkos, gyvibingumo, šilko švelnumo bei sveiko žvilgesio. CICAMIDE IR PRO - KERATINAS stiprina plauko struktūrą , užpildo pažeisto plauko įtrūkimus. Taip pat didina atsparumą nuo aplinkos poveikio, plaukai tampa stiprūs lyg kątik išaugę. 
Aš atsimenu, niekuomet nenaudojau dviejų tos pačios linijos vienodų priemonių... Jei pvz.: šampūnas iš Loreal, tai kaukė iš Dove... Šį kartą nusprendžiau išbandyti faktą, jog didžiausias poveikis atsiranda tuomet, kai naudoji štai tokią dvigubą jėgą, pvz.: tos pačios linijos ir šampūną ir balzamą, kaip ir šiuo atveju.
Ir išties, jau po pirmo plovimo, mano plaukai šiek tiek atsigavę. Jie jau truputėlį atgavę žvilgesį, nebe tokie šiurkštūs... Žiūrėsime, kas bus toliau, tačiau manau, jog ši linija manęs tikrai nenuvils. Jau dabar aš ja labai džiaugiuosi! O kvapas tai man išvis pasaka!
Vieno kaina: 3.45 e. Bet kadangi 40 proc, tai išvis už du sumokėjau 4, 14 e. Tikrai geras laimikis!
Be to, Loreal priemonėmis man taip ir neteko nusivilti.... O jūs gal taip pat bandėte šią liniją? Lauksiu jūsų nuomonės ir komentarų.

1. Šampūnas pažeistiems plaukams 250 ml
2. Balzamas pažeistiems plaukams 200 ml


Be to, rudenį nepamirškite valgyti daug duonos ir gerti vitaminus! Tai sustabdys plaukų slinkimą ir padės mūsų organizmui pamažu ruoštis šalčiams.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą