2016 m. rugsėjo 7 d., trečiadienis

Ritual of Sakura dezodorantas

Norėčiau su jumis pasidalinti savo nuomone apie Rituals... dezodorantą, kurį gavau dovanų nuo draugės. Taip taip, kosmetika man viena iš geriausių dovanų! Iš Rituals... firmos dar nesu bandžiusi produktų, tad labai laukiau kol pasibaigs mano senasis dezodorantas ir pradėsiu naudotį šį.


Ir štai, vuolia - išbandyta! Na ką, pirmiausia, reikia man apsiprasti su tuo, jog šis dezodorantas yra purškiamas! Aš kadangi visą laiką naudojau ir naudosiu savo mylimą Forever dezodorantą, kuris yra tepamas, tai man bus labai sunku pamėgti šį. O gal tai net neatsitiks? Taigi, sunku priprasti prie to, kad reikia purkšti, ir aplinkui pasklinda dezodoranto kvapas, toks stiprus, kad vonia kvepia net po kelių valandų. Tačiau kavpas man patinka - ryžių pieno ir žydinčių vyšnių. Taigi, kvapas malonus, tačiau mane labai atbaido dezodoranto sudėtis... Merginos, atsiminkite, jog nepatartina naudoti dezodorantų turinčių aliuminio, kadangi jis gali sukelti krūtų vėžį... Na, bet, tikiuos, toks kiekis (50 ml) jo nesukels. Kas man patinka, vėlgi, jog buteliukas labai patogus, ypač jeigu kur nors keliaučiau... Be to, man patinka pats dizainas, toks minimalistinis...Rašo, kad suteikia apsaugą 24 val. per parą. Iš tiesų tai, prakaito jis labai nesulaikė, tačiau nemalonaus kvapo tikrai nebuvo! Dar vienas dalykas - ant pakuotės rašo, jog be parabenų, taip pat pagaminta iš mineralinių aliejų... :) Taigi tai, sakyčiau, mažesnė blogybė iš visų blogybių... Antrą kartą nenaudočiau, nes kaip ir minėjau, turiu savo dezodorantą numeris vienas, o šį, manau, labai greitai sunaudosiu, kadangi tai mažas buteliukas :)

Taip pat, ant buteliuko užrašyta labai graži mintis:

,,Celebrate each day as a new beginning"


1 komentaras:

  1. man labai iš urbaneartlovers tiko dezodorantas, ir merginai pirkau internetu. svarbiausia natūralumas, kad nekenktų sveikatai..

    AtsakytiPanaikinti