2021 m. gruodžio 18 d., šeštadienis

Ką sunaudojau per lapkričio mėnesį?

Buvo laikai, kada kaupdavau pabaigtus mėnesio produktus į maišelį ir tada aprašydavau tinklaraštyje. Žinote ką? Pasiilgau to! Linksma, nes tikrai įdomu ką ir kiek sunaudodavau, o kartais ir senus įrašus įdomu peržvelgti. Taigi, po pertraukos vėl grįžtu su pabaigtais produktais, išmetamais niekučiais ir t.t. 

Taigi, gimus vaikui, kosmetikos vartojimas sumažėjo tris kartus! Taip, tokia mano statistika. Kartais net laiminga būnu, jei kas tris dienas pasitepu veidą kremu. Bet viskas gerai, yra taip, kaip turi būti. Atsimenu, anksčiau aprašydavau apie 10- 20 priemonių. Tad dabar bus tik paprasčiau. Iš kitos pusės, prasirgę visą rudenį, ne apie tai galvojau, buvo visko, tad norisi mintis nukelti į paprastus, kasdieniškus, širdžiai mielus dalykus. O su kuo gi atsisveikinu?

1. Garnier fructis plaukų kaukė. Kvapas jos patiko, gan saldus, neerzina, bet pati kaukė tikrai ne geriausiais variantas, gal net labai vidutinis. Man atrodo, esu jau ją naudojus, bet vėl kartoti nelabai norėčiau. Tiesiog nepajutau jokio ,,wow" efekto.
2. Garnier olia plaukų dažai. Buvo momentas, kada sumąsčiau plaukus namie dažyti. Gavosi ryžas katinas. Tad geriau savo plaukus atiduoti į kirpėjos rankas. Kadangi turėjau dvi pakuotes, vieną tiesiog išmetu...
3. Avon anew veido serumo mėginukas. Gavau prie žurnalo ir oho! Labai patiko tas vienkartinis efektas. Man atrodo, Avon priemonės labai patobulėjo, tik jų marketingo specifika jau teliko labai didelė atgyvena. Serumas tikrai stiprus produktas, norėčiau pabandyti pilną pakuotę, nes jausmas buvo toks, lyg būčiau ką tik užsidėjus veido kaukę.
4. Pharmaceris SPF30 kremas nuo saulės kūdikiams. Vasara jau seniausiai praėjo, tad tiesiog atsisveikinu. Naudoti teko mažai, nes ir prie jūros tik vieną kartą važiavom, o ir į lauką iškeliaudavom nepasitepę prieš tai kremais. 
5. Plaukų juosta. Tai jūs man pasakykit, kodėl aš tokią kažkada nusipirkau? :D
6. Kūno aliejus, po deginimosi. Taigi, matosi, kad apsivaliau stalčių. Baigėsi galiojimas, tad išmetu.
7. Plaukų sagutė. Kiek jai metų? Gal kiek ir man? Super maža, susegti skirta penkiem plaukam, bet nuplikti dar nežadu.
8. Antoine classic rūbų skalbiklis. Oho! Buvau nusipirkus 4 mažas pakuotes išbandyti kvapams. Šis patiko mažiausiai, bet irgi geras. Rūbai kvepia! Kvepia! Tikrai, kur miltelių kvapas, kur atrodo, tik pamirkei rūbus upelyje, o kur šie prabangieji skalbikliai. Tikrai nusipirksiu jazminų kvapo ir intensyvų. Nes jie nuostabūs! Kad ir brangūs, bet kartais galima. 

Tai štai tiek produktų, norėjau jus šiek tiek pralinksminti, tad pašmaikštavau. Tikiuosi laikotės gerai, o aš pamažu grįžtu į tinklaraštį. Nes jei kas tik gali mane sustabdyti, tai tik aš pati.

Su meile,
Gabrielė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą