2017 m. gegužės 4 d., ketvirtadienis

Pabaigti produktai. Balandis



Sveikos! Pagaliau radau laiko prisėsti ir parašyti Jums. O to laiko šiomis dienos ypatingai mažai ir pats balandis praskriejo žaibišku greičiu. Todėl balandžio pabaigtų produktų įrašas atkeliauja tik dabar :)

Taigi, produktai:

Batiste ,,Original" sausas šampūnas, 200 ml.
Kiek skirtingų šios firmos sausų šampūnų bandžiau, tiek visi patiko. Ne išimtis ir šis. Savo darbą, sugerti riebalų perteklių nuo plaukų, atlieka puikiai. Nors trūkumų nepastebėjau jokių, stengiuosi naudoti kuo rečiau, nes girdėjau, kad jie sausina galvos odą. O ir šiaip, priemonė pas mane naudojama tik tokiu atveju, kai labai kažkur skubu, o plaukai jau šiek tiek riebaluoti. Šią pakuotę naudoju jau nuo rudens, tai tikrai akivaizdu, kad man jo prireikia retai. Bet tais retais atvejais labai gelbėja. Taip pat niekada nepalieku sauso šampūno plaukuose ilgiau. Jei kažkur skubu, grįžusi būtinai plaukus išplaunu, nes kaip bebūtų, jokie milteliai nėra sveika galvos odai ir plaukams. Šis originalaus kvapo, tačiau man skaniausiai kvepiantis yra su vyšniomis.
Kaina - 3.99 e.
Kur pirkti? Douglas, Drogas, Eurokos ir t.t.


Creightons ,,Beautiful Brunete" intensyviai drėkinantis šampūnas tamsiems plaukams, 250 ml.
Šis šampūnas turėtų paryškinti plaukų spalvą. Hm. Nežinau kaip čia su tuo ryškinimu, bet su šiuo šampūnu plauti plaukai spindėdavo ir būdavo lygesni. O ir kvepia man jis labai skaniai. Čia jau trečias šio firmos šampūnas kurį naudoju ir visi man vienodai patiko. Manau, dar tikrai prie jo sugrįšiu.
Kaina - 3.50 e.
Kur pirkti? Douglas


Creightons ,,Keratin Pro" plaukus švelninanti ir stiprinanti 2 minučių kaukė, 150 ml.
Kai tik pradėjau naudoti, kažkokio didelio įspūdžio man ji nepaliko. Bet kuo ilgiau naudojau, tuo labiau patiko ir tiko. Kaukė turėtų padėti plaukams mažiau garbanotis, ir išties, nuo jos mažiau plaukai pūsdavosi, būdavo lygesni. Kaukė man patiko. Ir užteko tokios nedidelės pakuotės tikrai ilgam.
Kaina - 3.50 e.
Kur pirkti? Douglas

RASA „Inspired by Agnė Kuzmickaitė” rankų kremas visiems odos tipams prižiūrėti 30 ml.
Šio kremo pakuotė man patiko žymiai labiau, nei pats rankų kremas.  Deja. Esmė, kad jis man nieko gero rankoms nepadarė. Vėl gi per daug lengvos tekstūros, kad tiktų labai sausai rankų odai. Nors merginoms turinčioms normalią odą, kremas turėtų patikti, nes jis labai lengvas, greitai įsigeria. Kvepia labai švelniai ir maloniai, pats kvapas ilgai neišsilaiko ant odos, ir tai mano manymu gerai, nes nuolat jį jaučiant, kvapas pradėtų erzinti.
Kaina - 1.99 e.
Kur pirkti? Eurokos, Drogas, Maxima, Rimi ir t.t.


IKONA ,,Ypatingas" pasiflorų aromato rankų kremas, 75 ml.
Ta pati situacija kaip su RASA, kai pakuotė ypatingesnė nei pats kremas. Antrą kartą nebepirkčiau, nes per mažai drėkina ir maitina. Galbūt vasarą šis kremas būtų tinkamas net ir mano sausai odai, bet kol sunaudojau pakuotę, pradėjo erzinti kvapas, kuris iš pradžių patiko. Bet pats įpakavimas man tobulas.
Kaina - 3,50 e.
Kur pirkti? Drogas

L'occitane En Provence ,,Verveine" rankų kremas su verbenų ekstraktu, 10 ml.
Šis kvapas vienas mėgstamiausių iš visų L'occitane kolekcijų. Toks gaivus, šiek tiek dvelkia citrinomis. Truputi gailiuosi, kad sunaudojau jį dabar, nes paprastai naudoju jį vasarą, dėl vėsinamojo efekto ir to gaivos kvapo bei ypač lengvos tekstūros. Šiuo metu mano rankom šis taip pat buvo per lengvas. Bet vasarą būtinai vėl nusipirksiu. Be to, šios mini pakuotės yra tobulos nešiotis mažoje rankinėje ar delninėje!
Kaina - apie 2.5 e.
Kur pirkti? L'occitane salonuose.


VIVI ,,Sviestinis kremas su šaltalankiais", 50 g.
Šis veido kremas pagamintas iš ekologiškų kokosų, sviestmedžio ir kakavos sviestų maitina ir saugo odą nuo šalčio ir vėjo, todėl ir pirkau jį būtent žiemai. Kremas man patiko, nors ir riebokas, tačiau nuo veido tas riebumas pakankamai greit dingdavo. Be to, labai patogi pakuotė. Vienintelis dalykas, kas tikrai nepatiko, tai kvapas. Jis man buvo labai nemalonus. Deja, išmetu kremą dar nepilnai išnaudotą, nes kaip tik balandį pasibaigė galiojimo laikas.
Kaina - 8.60 e.
Kur pirkti? Vivi.lt, arba VIVI salelėse.


Cottage dušo pienelis, 250 ml. 
Pirkau nes labai skaniai kvepia visos Cottage dušo želės... Bet šioji pradžioje taip skaniai kvepėjusi, galiausiai pradėjo labai erzinti. O šiaip. Didelių reikalavimų dušo želėms neturiu. Tiesiog. Įprastas, kasdienis produktas.
Kaina - 3.99 e.
Kur pirkti? Eurokos
Essence nagų lakas, spalva nr. 35.
Vienintelis gyvenime turėtas nagų lakas, kuris yra toks nesusipratimas... Dengiasi labai prastai, ilgai nedžiūna, o jei užtepi antrą sluoksnį visai nesudžiūna ir nueina visi nagai per niek... O jeigu atrodė, kad vis gi lakas nudžiuvo nuo nagų, nuėjai miegot, ryte pasimatys kokia katastrofa gavosi ir nei vieno sveiko nago neliko. Labai nepatiko. Išmetu beveik pilną. Nors spalvą buvo labai graži. Tikrai gaila.
Kaina - 1.30 e.
Kur pirkti?  Drogas, Eurokos.

Taigi, tokie mano balandžio ,,tuštučiai". O kokie produktai jūsų mėgstamiausi? Būtinai pasidalinkite komentaruose su manimi, norisi kažko naujo!

Justina






 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą